krety wracajcie

11. Data: 2013-06-05 11:39:11

Temat: Re: krety wracajcie
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05.06.2013 11:26, farfocel wrote:
> Mam takie chytre urządzenia z zapadkami. Wkładam do środka pokarm, łobuz
> wchodzi, zapadka opada i już go mam. Potem pakuję urządzenie do bagażnika i
> wywoże więźnia na łąki daleko od domu. Niestety, w tym czasie pozostałe
> właśnie się mnożą :) To trochę jak walka z wiatrakami.

Rozumiem, ze samorobki czy gdzies je zakupiles?

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

12. Data: 2013-06-05 12:10:51

Od: "farfocel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sam nie mam zdolności do robienia takich rzeczy, więc znajomy mi zrobił

13. Data: 2013-06-05 13:20:14

Od: Wędrowniczek <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "farfocel" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>wywoże więźnia na łąki daleko od domu. Niestety, w tym czasie pozostałe
>właśnie się mnożą :) To trochę jak walka z wiatrakami.

No i ręce opadają...
Czyli trza im jakimsić sposobem zniechęcić do rozmnażania.

Ja tam wracam do podstaw - czyli: karbid + petardy.

--
Wę-ek

14. Data: 2013-06-05 13:27:17

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam wracam do podstaw - czyli: karbid + petardy.

Karbid ostatnio zakupilem w osiedlowym sklepie.
Poinstruujesz jak stosowac: wsypac, zalac woda i podpalic?

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

15. Data: 2013-06-05 13:53:35

Od: "farfocel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzliwie przypomnę, że dzikie chomiki jak i krety są objęte ochroną
gatunkową :)

16. Data: 2013-06-05 14:14:32

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-05 13:53, farfocel pisze:
> ?yczliwie przypomn?, ?e dzikie chomiki jak i krety s? obj?te ochron?
> gatunkow? :)
Zyczliwie przypominasz, ale "mijasz się z prawdą" jak nasi politycy,
czyli mówiąc po ludzku zwyczajnie kłamiesz.
Nie wiem, jak chomiki, ale krety są objęte ochroną gatunkową CZĘŚCIOWĄ,
czyli cyt. z ustawy:
Nie jest chroniony na terenie ogrodów, upraw ogrodniczych, szkółek,
lotnisk, ziemnych konstrukcji hydrotechnicznych oraz obiektów sportowych
Jacek

17. Data: 2013-06-05 14:19:18

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05.06.2013 13:53, farfocel wrote:
> Życzliwie przypomnę, że dzikie chomiki jak i krety są objęte ochroną
> gatunkową :)

Ale mi o karczownika i nornice chodzilo ;)

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

18. Data: 2013-06-05 15:03:37

Od: "farfocel" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuszna prawda :)
Niestety, moje szkodniki nie są kretami :(

19. Data: 2013-07-10 01:40:30

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <kon7dr$33a$1@speranza.aioe.org> Marek napisal(a):

> Karbid ostatnio zakupilem w osiedlowym sklepie.
> Poinstruujesz jak stosowac: wsypac, zalac woda i podpalic?

Oj, dobierze sie wam do tyłka Obama.
--
Pozdr. Z_D
____________________

20. Data: 2013-07-10 12:33:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jul 2013 23:40:30 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> Oj, dobierze sie wam do tyłka Obama.

Od dwóch lat zadomowiły się w okolicy koty - dokładnie od tej pory ZERO
kretów i ZERO nornic, przedtem była istna inwazja: w warzywniku powyzerane
burtaki i marchewka, a na wiosnę po stopnieniu śniegu krajobraz księżycowy
na trawniku, ze przejść nie było można. Teraz błogi spokój :-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Orzech Włoski
Żyjątka w donicach - czym...
Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))