krew na stolcu :/

1. Data: 2006-12-22 06:22:10

Temat: krew na stolcu :/
Od: "K" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

dokladnie tydzien temu i dzisiaj zaobserwowalem.
ze na mojej porannej kupie znajduje się troche krwi.
wyglada to tak jakby ktoś pokropil ja z gory.
a konkretniej krew tak samo jak i przedtem znajdowala
sie tylko na samym koncu. mam wrazenie ze dzieje sie
tak tylko wtedy gdy dostękuje ostatnią partię towaru.
gdybym dzisiaj nie "dostekiwal" byloby ok.
wtedy w jej ostatniej czesci pojawia sie krew.
prawdopodobnie po swietach udam sie do lekarza i tak,
ale troche mnie to martwi i nie chcialbym sie zbytnio
zastanawiac przez swieta czy np nie mam raka (26lat)
niestety zdarzylem juz troche poszperac.
moze na podstawie tego opisu ktos bedzie w stanie
wypowiedziec sie.
przepraszam za nieladny temat tego postu. dla mnie to tez
nieprzyjemne pisac o tym :/

2. Data: 2006-12-22 08:19:06

Temat: Re: krew na stolcu :/
Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapalenie jelita grubego?

pozdrawiam,
Olka

3. Data: 2006-12-22 08:22:32

Od: "anet1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witajcie
>
> dokladnie tydzien temu i dzisiaj zaobserwowalem.
> ze na mojej porannej kupie znajduje się troche krwi.

Wygląda mi to na hemoroidy.

4. Data: 2006-12-22 08:26:56

Od: "anet1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witajcie
>
> dokladnie tydzien temu i dzisiaj zaobserwowalem.
> ze na mojej porannej kupie znajduje się troche krwi.

I jeszcze jedno. Jeśli to jest drażliwość jelita grubgo, to jeśli
będziesz tą krwią się denerwował, to będzie jej więcej, bo ta dolegliwość
bardzo wiąze się z systemem nerwowym.

5. Data: 2006-12-22 08:50:19

Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak tylko wtedy gdy dostękuje ostatnią partię towaru.
> gdybym dzisiaj nie "dostekiwal" byloby ok.
> wtedy w jej ostatniej czesci pojawia sie krew.

Może to być także drobne pęknięcie szczeliny odbytu. Przy wypróżnianiu
odczuwa się wtedy czasem lekki ból.

6. Data: 2006-12-22 10:39:23

Od: "do*ska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglada to tak jakby ktoś pokropil ja z gory.
> a konkretniej krew tak samo jak i przedtem znajdowala

Mysle ze dopadly Cie hemoroidy, ale jesli idziesz do lekarza to dobrze, bo
nie mozna wykluczyc tez szczeliny. Na razie nie mysl jeszcze o gorszych
opcjach typu rak, czy inne tam takie. Wyklucz najpierw najprostsze
przyczyny.
do*ska

7. Data: 2006-12-22 10:39:31

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

K napisał(a):
> [...]
> tak tylko wtedy gdy dostękuje ostatnią partię towaru.
> gdybym dzisiaj nie "dostekiwal" byloby ok.

Raczej hemoriody.

> wtedy w jej ostatniej czesci pojawia sie krew.
> prawdopodobnie po swietach udam sie do lekarza i tak,

Koniecznie wybierz się do lekarza.

> [...]

Pozdrawiam,
Maja

8. Data: 2006-12-22 18:23:41

Od: b...@p...of.pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Troche za mlody na hemoroidy.
Problemy z malym zwieraczem zwlaszcza po zjedzeniu na przyklad chleba z duza
iloscia sody powoduja krwawienie przy wydalalniu. Pewnie jest to krew o
zabarwieniu bardzo czerwonym a nie ciemnym w przypadku hemoroidow. Jezeli tak
to jest to problem zwieracza i odzywiania sie, za duzo sody lub pochodnych jak
Coca Cola, sol, itp.

Tomas

9. Data: 2006-12-22 20:56:47

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglada to tak jakby ktoś pokropil ja z gory.
> a konkretniej krew tak samo jak i przedtem znajdowala

Hej !

Przyczyn może byc cała masa. Jedyne rozsądne wyjście ,żeby się czegoś
dowiedzieć to wykonanie kolonoskopii.
Życzę powodzenia przy piciu fortransu ;)

Pozdrawiam
regen

10. Data: 2006-12-22 21:13:08

Od: "krwawy dyzio"@absko.com szukaj wiadomości tego autora

K wrote:

> witajcie
>
> dokladnie tydzien temu i dzisiaj zaobserwowalem.
> ze na mojej porannej kupie ................

blad. jak bys robil wieczorem to bys nie widzial

nowa grupa dyskusyjna
życzenia
Krew pepowinowa - rzetelnosc czy chwyt marketingowy?
okulary Ayurwedyjskie
Operacyjne leczenie depresji ?