Re: krople do oczu

1. Data: 2002-09-17 08:53:23

Temat: Re: krople do oczu
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
news:slrnaodr05.e1q.saddie@aravis.itpp.pl...
> Tako rzecze m:
> [...]
>
> Bo zależy, o które zaczerwienienie ci chodzi: czerwonych powiek
> ani cieni nie zlikwidują, ale mi bardzo szybko bladły po nich białka i
> kąciki oczu.

oczywiscie, ze chodzi mi o bialka. Nie wierze w UFO.
pozdr
magda

1. Data: 2002-09-17 09:38:43

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze m:
[...]
> [...]

Bo zależy, o które zaczerwienienie ci chodzi: czerwonych powiek
ani cieni nie zlikwidują, ale mi bardzo szybko bladły po nich białka i

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-17 09:51:02

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze m:
[Starazolin]
> oczywiscie, ze chodzi mi o bialka. Nie wierze w UFO.

Ja tylko ustalam fakty. ;) Cóż, widocznie kwestia osobnicza.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

Re: kosmetyki - termn przydatności do użycia.
Puder sypki - sposob nakladania
Re: Dobre cienie jakie?
Re: Zielony lakier do paznokci...
Re: Rewelacja