krwawienie z dziasel jak z tym sobie radzic

1. Data: 2005-07-12 08:20:18

Temat: krwawienie z dziasel jak z tym sobie radzic
Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

mam problem z dziaslami od kilku lat, dentysci rozkladaja rece mowiac ze
brak witamin, ze zla pasta czy szczoteczka itp....

zminialem szczoteczki, bralem witaminy, rozne pasty cwiczylem... nic nie
pomagalo, co najwyzej jakies ziola kiedys mialem do plukania... ale nie
pamietam nazwy i na to tez sie uodpornily moje dziasla...

czy macie jakies pomysly co mam zrobic?

Pozdrawiam
Kolin

2. Data: 2005-07-12 08:34:24

Temat: Re: krwawienie z dziasel jak z tym sobie radzic
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolin82 wrote:

> czy macie jakies pomysly co mam zrobic?

Ja poradzilam sobie z tym problemem z pomoca produktow - uwaga reklama
;-) - elmexu: pasta i szczoteczka sensitive na codzien i elmex-gel 1-2
razy w tygodniu.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

3. Data: 2005-07-12 08:48:21

Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuje.... kiedys uzwalem elmex'u ale bylem wtedy bardzo maly ;)

a z zelem nie mialem stycznosci. moze to pomoze. w kazdym badz razie dzieki

Kolin

4. Data: 2005-07-12 08:52:00

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie zależy od szczoteczek (no chyba, że ktoś myje szczoką ryżową :) )
W twoim organiźmie jest coś nie tak.
Czasem mam to samo.
Np. po aspirymie, i po zjedzeniu niektórych produktów (chyba np. po
czereśniach).
Organizm sobie nie radzi z niektórymi związkami i reaguje mniejszą
krzepliwością krwi.

NIe wiem czy warto iść do lekarza, jeśli to twój jedyny problem, to lekarz go
prawdopodobnie zlekceważy, chyba , że znasz dobrego lekarza.

stokrotka

5. Data: 2005-07-12 09:31:55

Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem w tym ze lekarze zwlaszcza stomatolodzy to olewaja.. kiedys jeden mi
ziola jakies zapisal i pomogo na jakies pol roku.. pozniej chyba sie
uodpornilem na te ziolka i powrocilo....
wiem ze na 100% jestem wrazliwy na co2 itp. bo wtedy mi krawia na 100% wiec
omija wody gazowane i niestety piwka nawet nie moge sie napic za czesto a
moze i dobrze ;) ale o nerki tez trzeba dbac ;)

Pzdrawiam
Kolin

6. Data: 2005-07-12 18:52:17

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces kolin82 <k...@o...pl> zwrócił błąd:
> [...]
> omija wody gazowane i niestety piwka nawet nie moge sie napic za czesto a
> moze i dobrze ;) ale o nerki tez trzeba dbac ;)

To idź do ogólnego, opowiedz co i jak (najlepiej żebyś miał też
krwawienia z innych miejsc lub okazji) i postaraj się dostać do np.
Kliniki Hematologii (w Warszawie jest na Chocimskiej, przy Instytucie
Hematologii i Transfuzjologii). Ja kiedyś po ogromnym krwawieniu jakiś
czas po ekstrakcji zęba miałem tam zrobione badania (ciągnęło się to
miesiąc czy dwa), niestety okazało się że jestem w normie, choć na
granicy. Jeśli okaże się że jesteś ciekawy dla jakiegoś profa ze
względów naukowych to może zrobią na Tobie więcej doświadczeń i dowiesz
się co Cię trapi. Może to nie jest kwestia krwi, i jeśli nie masz innych
zaburzeń krzepnięcia to raczej nie jest, ale to już z lekarzem
ustalicie. Jest jeszcze parę innych chorób które mogą coś takiego
powodować (np. kolagenozy), ale jeśli to sprawa całego organizmu to
powinno się objawiać też w inny sposób.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

7. Data: 2005-07-12 21:35:30

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 12 Jul 2005 10:20:18 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako kolin82, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> mam problem z dziaslami od kilku lat, dentysci rozkladaja rece mowiac ze
> brak witamin, ze zla pasta czy szczoteczka itp....

Moja doktor prowadzaca ciaze na taki objaw zareagowala natychmiastowym
skierowaniem mnie na badania krwi - morfologia, czynniki krzepniecia,
enzymy watrobowe.
Krwawienie dziasel to czesto pierwszy objaw problemow z krzepnieciem
wlasnie.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

8. Data: 2005-07-13 08:29:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:

> Krwawienie dziasel to czesto pierwszy objaw problemow z krzepnieciem
> wlasnie.

A da sie "podrasowac" krzepliwosc krwi ? Ja mialam i mam niska (chociaz
w okresie dojrzewania
wyniki mi sie poprawily), sadze, ze jest to genetyczne, bo moja mama tez
tak ma.
Wlasciwie nigdy sie nie dowiadywalam, czy cos da sie z tym zrobic, bo
jakos specjalnie mi to
zyciu nie doskwiera.

D.

9. Data: 2005-07-14 18:19:59

Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tym piwkiem to byl zart...
a co do diety to byc moze masz racje...
moja dziewczyna tez ciagle mi to mowi...

Pozdrawiam
Kolin

10. Data: 2005-07-14 18:22:48

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> mam problem z dziaslami od kilku lat, dentysci rozkladaja rece mowiac ze
> brak witamin, ze zla pasta czy szczoteczka itp....

awitaminoza
po latach dochodzę do wniosku, że tak sie zaczyna paradontoza
choroba wrzodowa etc

zmień dietę
piwko też Ci nie jest potrzebne
a z tymi nerkami i piwkiem to tylko mit.

melisa

> Kolin

Uczulenie czy ugryzienie ?!?!
Nerwica