Szwy na nodze a wyjazd na wakacje??

1. Data: 2005-07-12 07:29:49

Temat: Szwy na nodze a wyjazd na wakacje??
Od: "Skoren_19" <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj założyli mi szwy na noge, a w piatek mam wyjezdzac na wakacje. Jak
uwazacie czy dobrze zrobie jesli pojade?? Jak dobrze mi wiadomo to szwy mozna
sciagnac obojetnie w jakiej placowce chirurgicznej??

POZDRO

2. Data: 2005-07-12 14:51:51

Temat: Re: Szwy na nodze a wyjazd na wakacje??
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam jako młody chłopak byłem kiedyś w takiej sytuacji - w każdej poradni
chirurgicznej zmienią Ci opatrunek i kiedy będzie czas zdejmą szwy. Tylko
uważaj, żeby opatrzone miejsce trzymać czysto, żeby nie zainfekować.
Pozdrowienia <dino>

Cytologia u dziewicy
Cytologia u dziewicy
rwa kulszowa