rwa kulszowa

1. Data: 2005-07-11 20:05:40

Temat: rwa kulszowa
Od: Madzia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Może ktoś zna jakiś niekonwencjonalny sposób leczenia rwy kulszowej.
Stany chorobowe wracają raz po raz. Może akupunktura albo cos takiego.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

2. Data: 2005-07-11 21:10:35

Temat: Re: rwa kulszowa
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
> Może ktoś zna jakiś niekonwencjonalny sposób leczenia rwy kulszowej.
> Stany chorobowe wracają raz po raz. Może akupunktura albo cos takiego.
> Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

ja mam inna prosbe - jak odczuwasz ten bol? lekarz tez mi ostatnio
powiedzial, ze to mam (bol w posladku, nasilajacy sie przy siedzeniu) i
zapisal fizykoterapie.

3. Data: 2005-07-12 15:44:08

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem odpowiedzieć na priva, ale chyba adres nieprawidłowy, bo wciąż serwer
odsyła...
Pozdrowienia <dino>

4. Data: 2005-07-13 09:27:54

Od: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Niewiem czy w Polsce znajdziesz ale najlepsze wyniki "niekonwencjonalne"
uzyskuje sie technika "Bowen". Poszukaj czy nie ma kogos praktykujacego w
okolicy. Tu w UK jest to bardzo poularne.

L. Bidzinski

This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
from StompSoft http://www.stompsoft.com

5. Data: 2005-07-13 19:22:46

Od: Madzia <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z adresem moim wszystko OK.