Niski poziom Fibrynogenu

1. Data: 2005-07-11 15:40:47

Temat: Niski poziom Fibrynogenu
Od: "malarz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona robiła wyniki krwi i wyszły takie wyniki:
Fibrynogen - 96,9 norma 200-400
wyczytałem że "obniżony występuje w marskości wątroby, w
nowotworach, w wyniku działania niektórych leków, w skazach" i nie wiem co
myśleć, dlatego że żona żadnych specjalnych leków nie bierze, badanie robiła w
trakcie miesiączki gdzie wyczytałem że wtedy poziom fibrynogenu jeszcze wzrasta.
Powtórne badanie wykazało poziom fibrynogenu - 125
Ogólna morfologia w dolnych granicach normy.
Czy ktoś znający się na rzeczy mógłby mi przybliżyć istotę problemu i jakie to
niesie za sobą skutki?
Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2005-07-12 11:56:53

Temat: Re: Niski poziom Fibrynogenu
Od: "malarz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt mi nie odpowie co to może być przyczyną takich wyników??
Piotr

3. Data: 2005-07-12 13:58:46

Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadajesz mało konkretne pytanie. Nikt Ci sensownie nie powie więcej ponad
to, co sam już wyczytałeś. Pytasz o przyczyny... są takie, jak wyczytałeś.

Dodam tylko krótko...
Fibrynogen (w dużym skrócie) jest białkiem odpowiadającym za krzepnięcie
krwi. Jest tych białek dość sporo, a nieprawidłowości z nimi związane mogą
być przyczyną samoistnych krwawień i krwotoków. Białka układu krzepnięcia
znajdują się we krwi w olbrzymim nadmiarze. Żeby wystąpiły powikłania
krwotoczne, musi zaistnieć BARDZO znaczne obniżenie ich stężenia (lub
zakłócenie funkcji) w stosunku do normy. W przypadku Twojej żony, powikłania
kwrotoczne raczej jej nie grożą (stężenie fibrynogenu zapewniające
prawidłową jego funkcję wynosi około 60mg/dl). Niemniej jednak obniżenie
stężenia fibrynogenu zazwyczaj ma jakąś nabytą przyczynę, której należy
szukać, ale od tego jest lekarz, nie grupa dyskusyjna.

Pozdrawiam
Piotr

konflikt serologiczny
zwrot leku do apteki
cukier a pryszcze
EEG interpretacja Prosze!
zachodzące na siebie palce stóp, co z tym zrobić?