kryzys wieku średniego

51. Data: 2007-09-30 11:52:37

Temat: Re: kryzys wieku średniego
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2007 10:07:57 +0200, tren R napisze:

> brak innej motywacji?
> mam jakoś podobnie, dlatego pytam

czy to wszystko ma jakiś inny sens niż samopodtrzymywanie
i zabijanie czasu?
śpiący jestem.

52. Data: 2007-09-30 14:39:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> czy to wszystko ma jakiś inny sens niż samopodtrzymywanie
> i zabijanie czasu?
> śpiący jestem.

w sumie jak się nie wierzy w piekło...

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

53. Data: 2007-09-30 15:01:05

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2007 16:39:33 +0200, tren R napisze:

> w sumie jak się nie wierzy w piekło...

chyba zbyt czarno to namalowałem, wystarczy że porzucę
onety i usenety i mi przynajmniej beztroska wróci, lol

54. Data: 2007-09-30 16:38:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> chyba zbyt czarno to namalowałem, wystarczy że porzucę
> onety i usenety i mi przynajmniej beztroska wróci, lol

dobre dobre :)
taka ucieczka od śmieci niosących refleksję :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

55. Data: 2007-09-30 18:30:54

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2007 18:38:28 +0200, tren R napisze:

> dobre dobre :)
> taka ucieczka od śmieci niosących refleksję :)

lol, w którym jesteś sztabie? :)

56. Data: 2007-09-30 22:02:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> lol, w którym jesteś sztabie? :)

generalnym kurwa, nie widać?!

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

57. Data: 2007-10-01 13:49:15

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Oct 2007 00:02:14 +0200, tren R napisze:

> generalnym kurwa, nie widać?!

no właśnie tak jakoś mi się skojarzyło z polityką...
a co dokładnie miałeś na myśli?
ja miałem to że ludzie, zbiorowości ludzkie są męczące dla kogoś
kto przywykł do 'moja chata z kraja', do spokoju i monotonii

58. Data: 2007-10-01 21:40:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> no właśnie tak jakoś mi się skojarzyło z polityką...
> a co dokładnie miałeś na myśli?
> ja miałem to że ludzie, zbiorowości ludzkie są męczące dla kogoś
> kto przywykł do 'moja chata z kraja', do spokoju i monotonii

no zrozumiałęm to chyba tak samo - że póki człowiek siedzi w swoim
miejscu, póty jest w miarę dobrze. jak wyjdzie do ludzi, zaczyna się
cała masa kłopotliwych niekiedy relacji i interakcji. kłopotliwych dla
pewnych typów osobowości.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

59. Data: 2007-10-02 11:59:06

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Oct 2007 23:40:44 +0200, tren R napisze:

> [...]
> miejscu, póty jest w miarę dobrze. jak wyjdzie do ludzi, zaczyna się
> cała masa kłopotliwych niekiedy relacji i interakcji. kłopotliwych

chodzi o to, że większość jednak 'potrafi się znaleźć'?

60. Data: 2007-10-02 18:51:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> chodzi o to, że większość jednak 'potrafi się znaleźć'?

no przynajmniej na pozór

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/