krzak, sagan i gry rpg

31. Data: 2006-11-03 13:55:43

Temat: Re: krzak, sagan i gry rpg
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <j...@i...pl> napisała w wiadomości
news:1162560452.435455.199300@h54g2000cwb.googlegrou
ps.com...

> Uookie, ja tam nie wiem, czemu oni się tak przyczepili. To znaczy
> wiem, ale ponieważ i Ty i ja wiemy, to po jakiego grzyba się
> rozpisywać.
> Wiem jedno - masz człowieku niesamowity talent i dar od Boga -
> świetnie piszesz i świetnie się Ciebie czyta. Pomyśl o tym i nie
> przegap szansy.
> Ja Twoje książki i artykuły na pewno będę czytała z zapartym
> tchem. I jestem pewna, że nie tylko ja ... :-))

Coś nie tak, Pyszczółko, masz ustawione w czytniku. Popytaj
mądrzejszych, co i jak. Jeśli chodzi o zv_uookie, jak już
zacznie porządnie publikować, niech postara się o dobrego
korektora. Bo w rzeczy samej, pisze nieźle, choć czasami
przynudza.

Wszyscy się czepiają, to i mnie wolno. A co!

--
Sławek

32. Data: 2006-11-03 14:26:37

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):
> [...]
> przegap szansy.
> Ja Twoje książki i artykuły na pewno będę czytała z zapartym
> tchem. I jestem pewna, że nie tylko ja ... :-))

hehe dawno nie poczułem się taki zawstydzony.

pozdrawiam również ;)

33. Data: 2006-11-03 21:33:49

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hym, jak mogłem na to od razu nie wpaść.
będę pisał recenzje gier.

34. Data: 2006-11-03 22:19:22

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):
> hym, jak mogłem na to od razu nie wpaść.
> będę pisał recenzje gier.

Knights of the Temple: Infernal Crusade

Gdzieś mi się obiło o oko, że to szwedzka produkcja. Z całą
pewnością gra nie jest plagiatem żadnej powstałej wcześniej. Ale
zacznę od początku, od momentu instalacji.

Więc instalka ponad 1 giga; z mojego 4.3 GB Seagate'a musiałem
wywalić troche (również szwedzkiego) psy-trance. Drugi dysk 40 GB
mam uszkodzony; ściągnąłem zainfekowane kodeki i mało, że spybot
ukąsił mi partycje na 8 GB, to jeszcze pożądnie dysku nie idzie
sformatować. Niech się wypcha; i dysk, i spybot.

Powrót do gry. Intryga klasyczna; jakiś zainfekowany szatański
spybotem Lord Bishop chce sprowadzić za pomocą mistycznego rytuału,
zło na Ziemię. Ja, jako oddany Bogu krzyżowiec nie zgadzam się na
to, i podjudzany przez piękną Adelę (Adela ma cycki jeszcze większe
od Lary; aż dziw, że się nie garbi) wyruszam na wyprawę, by
zniszczyć złego Bishop'a.

Najpierw penetruje komnaty zakonu tnąc mieczem oszalałychy z
samotności, może gejowizny mnichów, chcących mnie powstrzymać
przed dotarciem do katakumb. Dotarwszy tam, nie udaje mi się
odnaleźć w kryptach zwłok Bishopa, więc wyruszam dalej, a trop
wiedzie aż do Jerozolimy. Tam spotykam islamskich terrorystów
separatystów ortodoksów turbanistów. Nikomu nie udaje się
przeżyć.

W trakcie gry zdobywam coraz to lepsze bronie; hardowane miecze, łuki,
ciężkie topory, nawet buławy. Uczę się też kombosów, którym
zawdzięczam pozbywanie się wrogów jedną serią cięć. Mogę
również używać modlitwy; padam na kilka sekund na kolana i
regenreuję poziom życia do maksimum. Gre wzbogacają też co kilka
poziomów zagadki logiczne; raz jest to odpowiednie ustawienie ryciny
na drzwiach; innym razem strzelenie z łuku w dźwignię od zapory
wodnej.

Mój bohater z Jerozolimy trafia do antycznego miasta, gdzie pojawiają
cię nowi wrogowie; coraz bardziej wymagający. Stamtąd trafiam
bezpośrednio do piekła, gdzie muszę się zmierzyć z zdegenerowanymi
i zmutowanymi (przypominającymi te z Silent Hill) stworkami, które
nie tylko pełzają, ale i zioną śmiercionośnymi kulami
żólto-zielonego smrodu (?). W piekle pojawiają się też duchy i
rogate kolosy o 50% przewyższające mnie wzrostem.

Nie udaje mi się tam odnaleźć/zabić Lorda Bishop'a. Wracam więc
do miejsca, w którym wszystko się zaczęło, do mojego zakonu. Zakon
jest odmieniony; pełno tam mutantów i nie przychylnych mi stworów.
Zabijam wszystkich błyszczącą bronią; jest tam i Lord Bishop. Czy
uda się go powstrzymać? Sam zobacz...

Ważna w grze jest muzyka; niespacejalnie przepadam za gothic metal,
ale to co Within Temptation pokazali na ścieżce dźwiękowej do tej
gry, to mnie zaskoczyło. Polecam gre, dostępna jako dodatek do
najnowszego numeru Cd-Action (lepiej zamiast kupować gazete, tak jak
ja, pożyczyć ją od nastoletniego brata kumpla).

35. Data: 2006-11-03 23:49:28

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> przede wszystkim żałosny wydaje mi się sposób w jaki
> przyssałeś się do mnie.

hm...?

> stwierdzenie, że sam jestem żałosny i mój wątek
> również, mozna było skompresować do jednego
> zdania, tym czasem ty się rozgadujesz,

...napisał ten, który w poście przewodnim wysmarował 3KB tekstu, który można
było napisać w jednym zdaniu:
"Gram sobie w gierki i to jest moje życie, mam lepiej"
Poza tym, nie wiem dlaczego tak Ci przeszkadza rozpisywanie się skoro - z
tego co zauważyłem - specjalizujesz się w laniu wody.

> jakby bardziej ci zalezało na długotrwałym
> upokorzaniu mnie, niż na owym jednozdaniowym
> stwierdzeniu, że jestem żałosny.

Upokorzenie Ciebie nie jest i nie było moim założeniem, jeżeli się tak
poczułeś - przepraszam.
A napisz mi coś, ile razy mam się jeszcze powtórzyć, abyś w końcu mnie
zrozumiał?

> ale rozumiem cię.

Jako realista... śmiem wątpić.

> resztkami ambicji bronisz swego honoru... bo
> dziewczyny patrzą?

Nie mam honoru, pozbyłem się go razem z sumieniem.
A odnośnie dziewcząt, cóż... nie interesują mnie one (dla uniknięcia
niedomówień - chłopcy również mnie nie interesują)

36. Data: 2006-11-04 02:39:28

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.10.2006 uookie <u...@g...com> napisał/a:

> wszystko zaczęło się 1 maja. straciłem wtedy prace. trzynaście
> dniu później dostałem od kumpla sadzonkę konopii indyjskiej,

Wiedziałem!

--
Relpp

37. Data: 2006-11-04 11:00:21

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" w news:1162592362.298394.99600@i42g2000cwa.googlegroup
s.com...
/.../

> będę pisał recenzje gier.

uookie - jesteś boski.
Bez wątpienia Tobie jako recenzentowi (a nie sprzedawcy)
można zaufać, więc nawijaj, nawijaj...
szczególnie te klimaty gotyckie z silnikiem first person.

!!

38. Data: 2006-11-04 12:10:53

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> [...]
> najnowszego numeru Cd-Action (lepiej zamiast kupować gazete, tak jak
> ja, pożyczyć ją od nastoletniego brata kumpla).

Czekam na więcej!!! Na chwilę zapomniałam o rzeczywistości ... ale
fajnie :))

Pozdrówka,
Maja

czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.
prosze o rozwiazanie takiego problemu
Mężczyźni i niemężczyźni
Osobowosc schizoidalna