krzesla - czym wyciszyc?

1. Data: 2001-08-02 08:17:24

Temat: krzesla - czym wyciszyc?
Od: "Helmut" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam problem - przesuwania krzesel po flizach (kafelkach, terakocie jak kto
woli) powoduje straszny halas. Jak (a wlasciwie czym) temu zapobiec?
Patent typu przyklejane krazki z ficlu (z OBi albo Ikei) jest do ... kitu
(dzialaja przez godzine - pozniej sie odkejaja) - mozna sprobowac
mocniejszym klejem.

Macie jakies inne pomysly?

pozdrowienia
Mateusz

1. Data: 2001-08-02 09:15:18

Temat: Re: krzesla - czym wyciszyc?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Helmut" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> zapobiec? Patent typu przyklejane krazki z ficlu (z OBi albo Ikei)
> jest do ... kitu (dzialaja przez godzine - pozniej sie odkejaja) -

One drewniane, te krzesla? To sa takie same krazki z filcu, tylko
oprocz kleju maja w srodku gwozdzik. Wbija sie i chyba nie odpadna...

MJ

1. Data: 2001-08-02 11:01:13

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Helmut <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kb29l$s90$...@n...onet.pl...
> [...]
> Patent typu przyklejane krazki z ficlu (z OBi albo Ikei) jest do ... kitu
> (dzialaja przez godzine - pozniej sie odkejaja) - mozna sprobowac

Kupowałem takie krążki samoprzylepne i trzymają się już pół roku.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-08-02 12:27:50

Od: "Piotr Juniewicz" <p...@g...softbank.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Zależy jaki przekrój mają nogi od krzeseł. Ja u siebie miałem okrągłe
metalowe nogi ( a'la krzesła barowe z oparciem ) i na końcach miały
plastikowe zatyczki. Też to okropnie hałasowało. W Castoramie kupiłem małe
końcówki z miękkiego tworzywa ( jakby guma ) i nałożyłem na wcisk na końce
nóg ( pomoczyłem je wcześniej we wrzątku ). Teraz nawet jak się opuści
krzesło z wysokości 10 cm nie słychać żadnego rumoru.

--
Bye
Piotr Juniewicz

1. Data: 2001-08-03 15:27:57

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Patent typu przyklejane krazki z ficlu (z OBi albo Ikei) jest do ... kitu
> (dzialaja przez godzine - pozniej sie odkejaja) - mozna sprobowac

Kup wkladki do butow z filcu.
Wytnij nozyczkami na wymiar i przyklej jakims klejem dwuskladnikowym, np.
distalem.
Znaaaaaaacznie taniej niz Obi i Ikea, a u mnie trzyma juz 7-my rok.

IK

prosba o rade
Zabudowa wodomierzy
Powodzie