Re: krzesło wysokie, ale nie bardzo :)

1. Data: 2005-09-28 09:15:03

Temat: Re: krzesło wysokie, ale nie bardzo :)
Od: "Pavol Klubica" <(beztego)pawel_kaszuba@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rysopis poszukiwanego: cztery nogi, oparcie (najchętniej niskie), brak
> tapicerki, materiał - raczej drewno lub materiał drewnopodobny,
> ewentualnie metalowe elementy w kolorze aluminum i najważniejsze -
> wysokość dostosowana do blatu 90cm lub regulowana. Ktokolwiek widział,
> ktokolwiek wie...
>
> Pozdrawiam
> H. (i prawie skończona łazienka :)

Witam!
Zamawiałem ostatnio też krzesła do blatu o wysokości 85 cm w tej firmie
http://www.kliber.com.pl . Wybrałem krzesło HIT - nie czteronożne ;-) ale
takie też mają w ofercie.
Mimo, że nie mają w ofercie krzesła o odpowiedniej do blatu wysokości
siedziska (powinno być u Ciebie ok. 58-60cm), to mi sami zaproponowali
przygotowanie 3 szt. krzeseł o odpowiedniej wysokości. Kontakt z ludźmi
bezproblemowy, wysyłają towar kurierem i płatność przy odbiorze. Ze swojej
strony moge ich bardzo polecić.

Pavol z pracy
* skończone kuchnnia i łazienka.... czas na pokój i wprowadzka :-D
# gg 6435625 #

2. Data: 2005-09-28 09:32:38

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pavol Klubica" <(beztego)pawel_kaszuba@interia.pl> wrote in message
> [...]
> bezproblemowy, wysyłają towar kurierem i płatność przy odbiorze. Ze swojej

Rowniez moge polecic. Zamowione u nich taborety zrobili tak jak chcialem.

Pozdrawiam
Qwinto

PS. Swoje produkty maja tez w sklepach meblowych. Najlepiej do nich
zadzwonic i zapytac w jakim sklepie mozna je zobaczyc.

3. Data: 2005-09-28 10:18:21

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pavol Klubica" <(beztego)pawel_kaszuba@interia.pl> napisał w
wiadomości news:dhdni8$f4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] Zamawiałem ostatnio też krzesła do blatu o wysokości 85 cm w tej
> firmie http://www.kliber.com.pl . Wybrałem krzesło HIT - nie czteronożne
> ;-) ale takie też mają w ofercie.[...]

Ha! Dzięki piękne, będę mieć Hita w łazience, wygląd ma wprost idealny,
powiedz tylko, czy jest równie wygodne, jak atrakcyjne wizualnie? :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

4. Data: 2005-09-28 20:37:17

Od: "Pavol Klubica" <dvd1<usunto>@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ha! Dzięki piękne, będę mieć Hita w łazience, wygląd ma wprost idealny,
> powiedz tylko, czy jest równie wygodne, jak atrakcyjne wizualnie? :)
> Pozdrawiam
> Hanka Skwarczyńska

Witam ponownie.
Ja na wygode siedzenia nie narzekam :-) Dodatkowo przy takiej wysokości
siedziska (u mnie 55 cm - u Ciebie pewnie troche wyżej) robione są już
podpórki dla nóg - takie jak w Hokerach z ich oferty, co dla niższych osób
jest b.fajną sparwą.
Ja w każdym razie od kiedy je zobaczyłem w jednym sklepie byłem zachwycony i
wyglądem, i wygodą siedzenia :-) A u bezpośrednio u producenta zapłaciłem z
transportem ok. 35% mniej niż w sklepie w moim rodzinnym Olkuszu :)
Pozdrawiam życząc miłego siedzenia ... ;-)
--
Paweł z domciu

Re: Cena za cyklinowanie + lakierowanie
czy drewno sosnowe moze nie ciemniec?
Re: Cena za cyklinowanie + lakierowanie
Kto kupował w sklepie wysyłkowym Camcoo albo Maximedia
akumulator w domu?