książka kucharska???

1. Data: 2000-09-11 13:39:13

Temat: książka kucharska???
Od: "Galczych" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest taka książka kucharska(komputerowa) w której wpisujemy produkty
jakie mamy a komputer wybiera nam potrawy które możemy z nich zrobić.
Galczych.

1. Data: 2000-09-13 07:26:05

Temat: Re: książka kucharska???
Od: "Jacek Darnikowski" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki program. Pod DOSa. całkiem niezły podaje cenę i kaloryczność. Z
chleba i wody potrafi ugotować' zupę wodziankę...
Galczych napisał(a) w wiadomości: <8pimu1$cjp$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2000-09-20 09:05:50

Od: ":::wojmat:::" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Galczych <m...@g...com.pl> w wiadomości news:8pimu1$cjp$1@news.tpi.pl
napisał(a):
> Czy jest taka książka kucharska(komputerowa) w której wpisujemy produkty
> jakie mamy a komputer wybiera nam potrawy które możemy z nich zrobić.

coś takiego jest na puszccce. same wegetariańskie

wojmat
--
http://PuszKKKa.spinacz.pl

Kotleciki grzybowe