książki i gazetki szydełkowe "drutowe" i nie tylko

1. Data: 2007-02-07 15:26:24

Temat: książki i gazetki szydełkowe "drutowe" i nie tylko
Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://be-in.ru/forum/viewforum.php?f=15

Jest co ściągać:)))

Pozdrawiam B.

2. Data: 2007-02-08 18:20:20

Od: "maar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://be-in.ru/forum/viewforum.php?f=15
>

> Jest co ściągać:)))
>

> Pozdrawiam B.

Pomocy :((( Pościągałam wiele, ale nie mogę otworzyć WinRarem- komunikat:błąd
w archiwum. Co źle robię? Może zainstalować jakąś wtyczkę?
Pozdrawiam i dziękuję za świetną stronę, M.

3. Data: 2007-02-08 18:32:18

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 19:20, "maar" <m...@p...onet.pl> wrote:

> Pomocy :((( Pościągałam wiele, ale nie mogę otworzyć WinRarem- komunikat:błąd
> w archiwum. Co źle robię? Może zainstalować jakąś wtyczkę?
> Pozdrawiam i dziękuję za świetną stronę, M.

to czego nie możesz otworzyc jest zapewne w formacie djvu?

http://www.lizardtech.com/

z tej strony sciagniesz potrzebny program.

Pozdrawiam B

4. Data: 2007-02-08 20:35:11

Temat: Re: książki i gazetki szydełkowe
Od: "Barbara " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

julla bea <j...@b...pl> napisał(a):

> http://be-in.ru/forum/viewforum.php?f=3D15

Jest co sciągać:)))

Tylko jak to sciagnać? Moze ktoś wytłumaczy ....Dzięki :)))

5. Data: 2007-02-08 20:50:40

Od: "julla bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 21:35, "Barbara " <p...@g...pl> wrote:

> Jest co sciągać:)))
>
> Tylko jak to sciagnać? Moze ktoś wytłumaczy ....Dzięki :)))

klikasz na tej http://be-in.ru/forum/viewforum.php?f=15
stronie w którys z interesujących Cie linków, otwiera się następna
strona np. http://be-in.ru/forum/viewtopic.php?t=696 lub
http://be-in.ru/forum/viewtopic.php?t=698 a na tej stronie na
gazetke , którą chcesz sciągnąć, otwiera się nowa strona Rapidshare tu
klikasz na FREE czekasz 0.7 minut (widac licznik) , potem na
kolejnej stronce przepisujesz kod najczęsciej cztery cyfry lub litery
klikasz download i już.

Jest jeszcze jedna sprawa za każdym razem trzeba czekać i za free jest
limit sciagania dziennegon , więc trzeba sobie to rozłożyć na raty
albo oplacić, Ja sciagam na raty:))

Mam nadzieje ,że wytłumaczyłam , w razie czegos pytaj
Pozdrawiam Bea

6. Data: 2007-02-09 14:56:17

Od: "maar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> z tej strony sciagniesz potrzebny program.
>
> Pozdrawiam B
>
> Dzięki za podpowiedź, już wszystko działa. Pozdrawiam, M.

[szydełko] Motyl
Spotkani Wrocławianek
[xxx] krowy szukam
wróciło forum HAFCIKI