Re: kto jest autorem tych słów?

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kto jest autorem tych słów?
Date: Sat, 21 Mar 2009 10:43:34 -0700 (PDT)

i...@g...pl napisał(a):

> Zaden Polak nigdy nawet by nie pomyślał o wspołpracy z Hitlerem - to
> jakby Wilk, jeszcze w lesie,prosił Czerwonego Kapturka, aby mu dał
> kluczyk od domku babci, durniu.
> A że pośrednio Hitler doszedł do władzy w Niemczech dzięki Stalinowi
> (Stalin finansował partię komunistyczną w Niemczech), więc nic
> dziwnego, że się wujek Stalin wkurzył, kiedy mu podopieczny do drzwi z
> łomem zastukał;przecież się wcześniej podzielili Polską i Hitler miał
> wyznaczone, dokąd może dojść, a czego nie ruszać :->

> No tak. Tylko globki mogły wtedy (jak i teraz) takie prośby wziąć
> [...]

To Stalin wzorował się na Hitlerze i jego metodach sprawowania
władzy,a w temacie chodzi tylko o tą niesamowicie pozytywną wypowiedź
Hitlera na temat polaków,gdyż minister propagandy mówi co innego na
temat wypowiedzi Hitlera,książeczka Hitlera potwiedza wersję
ministra,czyli to słodzenie na temat polaków mogło jedynie służyć
Hitlerowi do namówienia polaków do współpracy,a poza tym Faszyzm jest
odwrotnością komunizmu,więc lęk zachodu do rewolucji proletariackiej i
jej rozprzestrzenianie się mógł motywować Hitlera do walki z
komunizmem.