*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?

71. Data: 2009-11-24 16:49:43

Temat: Re: kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?
Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:heh1up$md7$1@news.onet.pl...

> ...więc niech każdy robi to, co_może_zrobić. Nec plus ultra. Zaniechanie
> jest grzechem.
... a gorliwość gorszą od faszyzmu ...

72. Data: 2009-11-24 17:16:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R e d a r t" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> ... a gorliwość gorszą od faszyzmu ...
Czyli- potwierdzasz, co napisałem: ani nie wolno być nadgorliwym, ani
zaniechać.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

73. Data: 2009-11-24 17:47:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2009 17:00:49 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> gdzie ich miejsce. Potrzebowaly wiedziec jakie ich miejsce i kto rzadzi!
>
> Tu jest podobnie. Niepotrzebnie sie brzydzisz naturalizmem tej w sumie
> racja,
> prymitywnej wymiany ciosow.
>
> Ok, jestes sobie pieknoduchem na wyzynach, idealist.
> Ale kolego, zycie to nie udealy. Zycie to zycie.
> Taki szczyl, malolat chce wiedziec jakie jest jego miejsce w stadzie, jak te
> lwy.
> Bo wtedy czuje sie bezpiecznie. Wsrod swoich.
>
> Wiec to co robi na wejscie - to zaczepka. W wojskowym jezyku mowi sie to

Szczyle nie rozpoznają przez walkę, lecz przez podsrywanie - komu można
więcej :-)

> Oczekuje w ten sposob ze oberwie w pape i bedzie wiedzial co jest grane.
> Kto rzadzi.
> I ze jest w grupie.
>
> I ja takiemu szczylowi to daje, co on potrzebuje. Nie tylko zreszta.
>
> Wyobraz sobie co by bylo gdybym ja (i inni) mu tego ciosu nie oddali.

Raczej gdyby mu tej jego własnej kupy na jego głupi łeb nie...

> Latalby z ta swoja (przepraszam) sraczka po grupie.

O, toż pisałam, że kupy :-)

> I zaczelpial kolejnych zeby ustalic sobie jakies miejsce.
> Oczywiscie tym razem wysokie (kiedys gluzgacz nawet pisal "moja grupa").
>
> A tak zgrzecznial nawet i zaczynamy dyskutowac.
>
> I taki sam styl stosowalem z globem. Nie uwierzysz ale dalem mu to
> czego potrzebowal a czego sam niewiedzial ze potrzebuje.

Czyli po dupie.
Niegrzeczne dzieci nie wiedzą, że tego własnie im potrzeba :-DDD

> [...]
> I mlodzi sa zakreceni bo nie wiedza kto rzadzi. Czuja sie opuszczeni.
> Stad ta ich agresja, frustracja i kolejne testy granic.
>
> W mediach tez to jest,
> kolejne testowanie roznych granic przez glupoli pokroju Wojewodzkiego,
> ktory oczekuje klapsa. A tu ... nic! :)
>
> Trudno, skoro chcieliśta "robta co chceta" to mata co chcieliśta :))
>
> Tak jest dzisiaj. Ale tu na grupie, ja sobie testuje inny styl jak widzisz.
> Taki eksperyment na paru malolatach. Fajna sprawa.
>
> Ty niestety, jestes pieknoduchem jak rzeklem i wydaje ci sie
> ze wyjsciem jest rozmowa, ze sa tlumaczenia.

Chyba troszke pojechałeś, Duszku, z tymi "facetami"......

> i oni musza sie zmierzyc, wymienic ciosy.
> Bam-Bam! Sru-sru!

Jak wyżej - tylko czemu każdy z nich na początek próbuje robić to ze mną?
Nie walczę z babami...

> A nie deliberowac.
>
> Przy okazji: glob to koles

No, może być. Koleś to na pewno nie facet.

> ktory sie w tym swoim robta co chceta troche
> rozpuscil.
> Stad jego zdziwienie na moje reakcje i konsekwencje. Jakby ...lca dostał.
> Poszedl z nurtem "robta co chceta" i wydawalo mu sie ze zawsze tak bedzie.
>
> W domu to on moze sobie tak podskakiwac, i ciemnote innym wsciskac.
> Tutaj to nie przejdzie :)

No, a tagwogle to się podpisuję pod całą resztą :-)

--

Ikselka.

74. Data: 2009-11-24 17:49:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2009 17:24:33 +0100, R e d a r t napisał(a):

> Lew w klatce, który z braku lepszych zajęć pałuje słabszych,
> ale tak naprawdę wszystko to tylko pozorowane ruchy, za
> którymi kryje się bezsilność. Bo co może lew wiecej, niż
> codziennie pozamiatać w swojej klatece ?

Od czasu do czasu wciągnąć do niej kogoś z zewnątrz i pomyziać...
--

Ikselka.

75. Data: 2009-11-24 18:00:04

Temat: Re: *kto jest za tym zeby sender poszedl po rozum do glowy?
Od: Pyzol <k...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 24, 2:17 am, "R e d a r t" <n...@o...pl> wrote:
> Uzytkownik "Pyzol" <k...@s...ca> napisal w
wiadomoscinews:1e025925-d3e9-4177-9fcd-e899abdd19bd@
e7g2000vbi.googlegroups.com...

> ... ale numer, Pyzol sie pojawila ... ;)

WoW! Redart. Poczekaj, niech ja sobie ciebie przypomne...rozterki,
kobieta?

Kaska

76. Data: 2009-11-24 18:00:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> [...]
> wi�cej :-)

> Raczej gdyby mu tej jego w�asnej kupy na jego g�upi �eb nie...

> O, to� pisa�am, �e kupy :-)

> Czyli po dupie.
> Niegrzeczne dzieci nie wiedz�, �e tego w�asnie im potrzeba :-DDD

> Chyba troszke pojecha�e�, Duszku, z tymi "facetami"......

> Jak wy�ej - tylko czemu ka�dy z nich na pocz�tek pr�buje robi� to ze
mnďż˝?
> Nie walczďż˝ z babami...

> No, mo�e by�. Kole� to na pewno nie facet.

> No, a tagwogle to si� podpisuj� pod ca�� reszt� :-)

Znowu buraki sobie roją, dlatego żeby nie utonąć w ich patologii, nie
ma wyjścia jak prać buraka po pysku, bo oni tylko to rozumieją.

77. Data: 2009-11-24 18:37:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:
> Zawsze to jakieś doświadczenie i ciekawsze
> od marazmu.

A Twoje życie przed pojawieniem się tutaj to marazm?

Ewa

78. Data: 2009-11-24 20:32:08

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Pyzol" <k...@s...ca> napisal w wiadomosci
r.googlegroups.com...

> WoW! Redart. Poczekaj, niech ja sobie ciebie przypomne...rozterki,
> kobieta?

kobieta, a nawet zona ;))))

A, skoro juz jestes i o ile dobrze Cie kojarze jako praktyka ...

Byl tu temat seksualnosci osób niepelnosprawnych,
w szczególnosci niepelnosprawnych umyslowo. O ile dobrze pamietam,
mialas do czynienia z niepelnosprawnymi w zakladach i wspominalas o tym,
ze pozwala sie im na kontakty seksualne. Moglabys cos opowiedziec
w tym temacie, tak praktycznie ? Czy wiaze sieto z selekcja, sterylizacja,
czy aranzuje sie schadzki i odosobnione miejsca, czy funkcjonuje cos
takiego,
jak seksualny asystent ?

No to Cie dopadlem ... ;)

79. Data: 2009-11-24 21:05:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Nie, skąd taki wniosek?

Są dwa powody. Pierwszy taki - twierdzisz, że namieszałeś tutaj po to,
żeby przerwać niejaki marazm. Łatwiej byłoby po prostu się wyłączyć. No,
chyba że w realu jeszcze gorszy marazm oraz trudniej go przełamać. Drugi
powód jest taki, że dopiero tutaj masz okazję przekonać się, czy jesteś
idiotoodporny. Nie wierzę, że normalnie żyjący człowiek nie ma okazji
przekonać się o tym w realu. ;)
Jeśli jednak w realu nie ma takiej okazji, to tym bardziej trudno nazwać
to, co się tu dzieje, marazmem. Możliwość zbadania swojej
idiotoodporności jest w takim razie niekwestionowaną wartością dodaną w
porównaniu z realem. ;)

> Odnosiłem się do sytuacji zastanej.

Tak bardzo Ci się nie spodobała? Czy jednak znalazłeś coś ciekawego,
skoro postanowiłeś się odezwać (a nie jesteś przy tym Bluzgaczem)?

> Choć dotarłem już do paru ciekawych postów i autorów, jednak generalnie
> dość ciężko znaleźć coś ciekawego spośród lawiny jednozdaniowych
> wszelkich głupot.

Masz w takim razie większą szansę zaistnieć, mniejsza konkurencja. :)

Ewa

80. Data: 2009-11-24 22:11:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Acha, koleżanka młoda księgowa?

Że co?

> administracji serwerów. I ta sytuacja prędzej czy później będzie musiała
> się zmienić.

Dlaczego? Idąc Twoim tokiem rozumowania, po prostu zacznie się obniżać
poziom grupy i zmieni swój charakter albo umrze śmiercią naturalną.
Raczej nie sądzę, żeby jakaś jednostka miała na to decydujący wpływ. No
chyba że odgórnie (administracyjnie) ktoś grupę zlikwiduje, o ile ktoś w
ogóle ma takie kompetencje.

> Natomiast prawdą jest, że w realu nie ma szans przekonać się o swojej
> idiotoodporności tak jak tu. No bo jak sobie wyobrażasz aroganckie
> zachowanie obsługi banku, czy sklepu wobec swojej własnej niekompetencji?
> Czy osoba która nie potrafi wykonać poprawnie obsługi rzeczywiście może
> powiedzieć ci: to spierdalaj? Teoretycznie tak, ale praktycznie nie bez
> konsekwencji.

Tu się zgodzę, potrzeba o wiele więcej finezji w realu, żeby sprawdzić
swoją idiotoodporność. Zwłaszcza ci mogą mieć z tym kłopot, którym
wystarczy magiczne słowo "spierdalaj", żeby jednoznacznie zidentyfikować
idiotę.

> Tak jak powiedziałem, usenet jest oczywiście dla wszystkich ogólnie
> dostępny, ale to nie znaczy, że dosłownie wszystko jest tu całkowicie
> bezkarne i na pewno do czasu.

Ha, słyszałam dzisiaj o pomyśle karania poprzez odcięcie. ;)

> Jesteśmy ludźmi dorosłymi i to po prostu jest wstyd dla nas wszystkich,
> gdy ktoś musi stosować KF.

Wstyd może być też za to, kogo się w tym KF umieszcza. Ja nie mam tam
nikogo, to mi nie wstyd. :)

Ewa

NOSTROMO
Re: Proszę o uwagę!