kto ma sprzedac???????

1. Data: 2002-10-07 10:39:20

Temat: kto ma sprzedac???????
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje ksiazek:

Mietzel Gerard "Wprowadzenie do psychologii"
Aronson E. "Psychologia społeczna. Serce i umysł"
Wojciszke "Czlowiek wsrod ludzi"
Cialdini R. "Wywieranie wplywu na ludzi"

pozdrawiam
Dorita
Warszawa

1. Data: 2002-10-07 11:12:55

Temat: Re: kto ma sprzedac???????
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Oct 2002 12:39:20 +0200
"Dorita" <d...@t...pl> wrote:

> Mietzel Gerard "Wprowadzenie do psychologii"
> Aronson E. "Psychologia społeczna. Serce i umysł"
> Cialdini R. "Wywieranie wplywu na ludzi"

Te trzy są stale dostępne w księgarniach, choćby w Empiku.

Czy Wojciszke jest - nie wiem.
--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-10-07 12:57:46

Od: "Sebastian" <b...@i...nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> poszukuje ksiazek:
>

> Cialdini R. "Wywieranie wplywu na ludzi"
>
> pozdrawiam
> Dorita
> Warszawa

www.gwp.pl

pozdr

Sebastian

b...@w...pl
gg 972918

1. Data: 2002-10-07 14:23:44

Od: "Słoneczko" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aronson E. "Psychologia społeczna. Serce i umysł"
> Wojciszke "Czlowiek wsrod ludzi"
> Cialdini R. "Wywieranie wplywu na ludzi"

Książka "Wywieranie wpływu na ludzi" - Cialdiniego, to jedna z najlepiej
napisanych książek psychologicznych i każdy wykładowca psychologii ją
poleca, a raczej jest obowiązkowa (na studiach).
Także znajdziesz ją w każdej księgarni w cenie ponad 50 zł.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-10-07 14:44:23

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wiem ze znajde spokojnie te ksiazki w ksiegarni. Ale z powodu sporej
ilosci ksiazek, ktore chce kupic (musze) chcialam kupic ksiazki taniej od
kogos. Ale widac jednak chyba pozzostanie mi wydac fortune w ksiegarni
wysylkowej.
Dzieki
pozdrawiam
studentka SWPS