kto nawozi kamienie

1. Data: 2019-08-15 22:16:06

Temat: kto nawozi kamienie
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Co za istota robi mi takie kawały i załatwia się na kamieniu pod
drzwiami mojej altanki?
https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2019-08-16 00:25:26

Temat: Re: kto nawozi kamienie
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2019 o 22:16, Krycha pisze:

> Co za istota robi mi takie kawały i załatwia się na kamieniu pod drzwiami mojej
> altanki?
> https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
> Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

Teraz pełnia księżyca. Zamykaj na noc okno i drzwi
w swoim pokoju na klucz.

3. Data: 2019-08-16 21:50:33

Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 22:16:08 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
> drzwiami mojej altanki?
> https://photos.app.goo.gl/9iFQSwdxkP1XSbdVA
> Komuś się ten widok kojarzy w winowajcą?

Jeże. Po zjedzeniu kociego jedzenia, zostawiają teką pamiątkę w misce.

4. Data: 2019-08-16 22:11:19

Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Aug 2019 12:50:33 -0700, mirzan wrote:

> Jeże. Po zjedzeniu kociego jedzenia, zostawiają teką pamiątkę w misce.

Też o jeżach natychmiast pomyślałem - u mnie zostawiają czasem niemal
identyczne ślady. Jednak w tym przypadku mam wątpliwości co do
lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat
tam zostawić pamiątkę?

Mateusz

5. Data: 2019-08-16 22:35:37

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> identyczne ślady. Jednak w tym przypadku mam wątpliwości co do
> lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat

Gdyby to był faktycznie jeż, to zaakceptowałabym te wydzieliny i bez
urazy sprzątała.
Innego "ofiarodawcę" chętnie pogonię.

Krycha.

6. Data: 2019-08-18 10:40:32

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 22:11:20 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> lokalizacji - jaki jeż będzie wdrapywał się na goły kamień żeby akurat
> tam zostawić pamiątkę?

Widziałem mopsa, który tyłem wczołgiwał się na pochyłą deskę, żeby tam
nafajdać. Im wyżej tym trudniej rywalom przyćmić "zapach", może z jeżami
jest podobnie :P

L.

7. Data: 2019-08-18 20:36:53

Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Aug 2019 01:40:32 -0700, Lisciasty wrote:

> Widziałem mopsa, który tyłem wczołgiwał się na pochyłą deskę, żeby tam
> nafajdać. Im wyżej tym trudniej rywalom przyćmić "zapach", może z jeżami
> jest podobnie :P

Nigdy nie zaobserwowałem takiego zachowania jeży, ale przyznać muszę że
nigdy nie pasjonowałem się tematem.

Wracając do wątku - gdybym miał zgadywać to raczej obstawiałbym liska.
Ale najlepiej byłoby zainstalować jakąś małą kamerkę IR na 24h. :)

Mateusz

Mrówki
Karmnik dla wiewiórek
Co to za krzew