kto poleci fryzjera

1. Data: 2002-10-22 08:15:11

Temat: kto poleci fryzjera
Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle czytam o cudownym krzysiu i innych cudotwórcach z całej polski - wiec
może jakas dobra dusz poleci mi wizjonerów z okolic krakowa a najlepiej z
nowego sącza - będę wdzieczna bo jesienna chandra mówi mi że nalezy cos ze
soba zrobić (tylko w miare tanich)
kaska

1. Data: 2002-10-22 08:44:45

Temat: Re: kto poleci fryzjera
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może jakas dobra dusz poleci mi wizjonerów z okolic krakowa a najlepiej z
> nowego sącza - będę wdzieczna bo jesienna chandra mówi mi że nalezy cos ze
> soba zrobić (tylko w miare tanich)

Ja moge nie polecic - NIE polecam salonu Laurent na Dlugiej ktory ma swietna
opinie a mi na glowie zrobili cos czego sie zadnym sposobem ulozyc nie da.
Wygladam jak Zenek ze Zlotopolskich.
Ale widzialam efekty pracy Pan z Salonu Expander iles tam na Pilsudskiego i
robi wrazenie.
No i kosztuje to jakies 50 zl.

Kaska

1. Data: 2002-10-22 08:50:50

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <k...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap334r$qdg$...@n...tpi.pl...
> Ale widzialam efekty pracy Pan z Salonu Expander iles tam na Pilsudskiego
> robi wrazenie.

dziekuje ci, tez wlaśnie słyszałam dobre opinie o salonie expander ale wole
zapytać was krakowianek, napewno wiecie wiecej niz ja:)

1. Data: 2002-10-22 08:59:47

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <k...@N...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wygladam jak Zenek ze Zlotopolskich.

On też się tam strzygł? ;-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-22 09:03:54

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On też się tam strzygł? ;-)

Calkiem mozliwe.
W kazdym razie musze sie nauczyc zarzucac grzywa tak jak on bo inaczej
zwariuje.
Panie osiagnely chyba mistrzostwo w strzyzeniu tak, jakbym nie byla u
fryzjera przez dwa miesiace.

1. Data: 2002-10-22 09:09:47

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym razie musze sie nauczyc zarzucac grzywa tak jak on bo inaczej
> zwariuje.

No widzisz, a za 50 zł, które zaplaciłaś, kupisz dwie maszynki do włosow w
hipermarkecie - na lata możesz zapomniać o fryzjerze. ;-)

--
http://www.vege.pl/ [Wegetariański niezbędnik]

1. Data: 2002-10-22 09:22:12

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja moge nie polecic - NIE polecam salonu Laurent na Dlugiej ktory ma
swietna
> opinie a mi na glowie zrobili cos czego sie zadnym sposobem ulozyc nie da.

Prawie się zgadzam ;) Zajmowała się moimi włosami przez dłuższy czas Pani
Ela z tego salonu i póki włosy miałam raczej krótkie było wszytko w porządku
i naprawdę była zadowolona (!), ale z dłuższymi już nie umiała sobie
poradzić i baaaaardzo mnie przekonywała, że w krótkich mi dużo lepiej. Poza
tym, jak zbliża się godzina zamknięcia salonu (jeszcze 15 min. zostało) to
wszyscy już stoją prawie w kurtkach i czekają na tę ostatnią... a ona się
spieszy i ma klientkę trochę w nosie :( Tak więc tej klientki więcej nie
zobaczyli :)

Na grupie regionalnej ktoś polecił Panią Kasię z salonu fryzjerskiego z ul.
Siemiradzkiego 27 (nr tel.: 632 41 37). Skorzystałam i polecam dalej. Po
prostu ma wyczucie do włosów, doradzi i się nie spieszy!

Kasia (to tylko zbieg okoliczności z tym imieniem, naprawdę :) )

1. Data: 2002-10-22 09:27:03

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza
> [...]
> spieszy i ma klientkę trochę w nosie :( Tak więc tej klientki więcej nie

O widzisz dokladnie to samo mialam.
Siedzialam na fotelu jeszcze a oni zaczeli zamykac!
Poza tym przy degazowaniu pani byla tak energiczna ze glowa mi odskakiwala
jakby mnie ktos bil:)

> Na grupie regionalnej ktoś polecił Panią Kasię z salonu fryzjerskiego z
ul.
> Siemiradzkiego 27 (nr tel.: 632 41 37).

Zapisuje i dzieki bardzo, ukradkiem tez skorzystam z tego adresu przy
najblizszej okazji, tylko jak to wyglada pieniazkowo?:)

Kaska ( ktora dowiedziala sie od Kasi ze dobra fryzjerka jest pani Kasia)
:))))

1. Data: 2002-10-22 10:57:07

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zwariuje.
> Panie osiagnely chyba mistrzostwo w strzyzeniu tak, jakbym nie byla u

Bo do tego salonu chodzi sie tylko do Karola;)

pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-10-22 11:46:08

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ul.
>
> Zapisuje i dzieki bardzo, ukradkiem tez skorzystam z tego adresu przy
> najblizszej okazji, tylko jak to wyglada pieniazkowo?:)

Zapłaciłam 45,- przy włosach średnio-krótkich. Było to w okresie ich
zapuszczania i Pani Kasia tak je obcięła, że nie wyglądały nijako i jak
sobie rosły to nie było problemu z ich ułożeniem. Nawiązując do Twojego
wcześniejszego postu: ja doszłam do wniosku, że niektóre fryzjerki i
fryzjerzy dlatego obcinają tylko "tak trochę", żeby po prostu do nich często
przychodzić. Miałam to samo w Trendach, brrr...

> Kaska ( ktora dowiedziala sie od Kasi ze dobra fryzjerka jest pani Kasia)
> :))))
Kasie wszystkich krajów łączmy się ;)
pzdr
Kasia

Fajnie Było wczoraj na spotkaniu :))))
Znowu: w co sie ubrac?
(Uzupełnienie)kosmetyk idealny krem i podkład - zestawienie....
kosmetyk idealny krem i podkład -zestawienie dla poszukujących !!!
Ojej!