kto pomoże pisać pracę z psychologii???

1. Data: 2003-11-29 11:47:48

Temat: kto pomoże pisać pracę z psychologii???
Od: "tyt" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Piszę pracę z psychologii zarządzania (licencjat). Mam takiego
promotora, że aż żal. Nic nie pomaga, nie poradzi tylko wszystko krytykuje.
Chciałabym się kogoś poradzić, gdyż już nie wiem jak to w końcu ma wyglądać.
Nawet tematy mu się nie podobają. Może ktoś pisał jakąś pracę z tej dziedziny,
chętnie bym zobaczyła chociaż jak to ma wyglądać. On nic nam nie mówi,
wszystkiego mamy sami się domyślać jakby każdy pisał już to z 10 razy.

1. Data: 2003-11-29 12:48:44

Temat: Re: kto pomoże pisać pracę z psychologii???
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSIQ wrote:

> (...)
>
> A mi kto pomoże pisać dr z psychologii? Mija już rok mojego pisania i mam
> taki spadek motywacji, że... oooooojejku! Nie mogę się zebrać nawet do
> zbierania wyników w tabele zbiorcze...

no cóż jak kary finansowe za poślizgi Cię nie motywują, to wywołaj
szanownego Ericksona :) Jak on to powiedział tej grubasce? "jak Ty
wyglądasz ty gruba świnio. Nie mogę na ciebie patrzeć. Weź się za
siebie". Tak to było? Czy brutalniej? :) Tak czy siak efekt był
rewelacyny :)

> Może jakiś życzliwy komentarz w stylu: "Leniwy fiucie, nie zaśmiecaj grupy
> takimi tekstami!" albo coś w odniesieniu do moich kompetencji np. "No to
> jesteś dobrym psychologiem, skoro nawet sam siebie nie potrafisz
> zmotywować!" dałby mi kopa w tyłek?
> Pomóżcie, proszę!!!

Ok, przebrzydły leniu, napisz przynajmniej o czym piszesz :)
--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2003-11-29 14:20:22

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

takimi tekstami!" albo coś w odniesieniu do moich kompetencji np. "No to
jesteś dobrym psychologiem, skoro nawet sam siebie nie potrafisz
PSIQ

1. Data: 2003-11-29 15:50:51

Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał:
(...)
> [...]
> wyglądasz ty gruba świnio. Nie mogę na ciebie patrzeć. Weź się za
> siebie". Tak to było? Czy brutalniej? :) Tak czy siak efekt był

Nie działa na mnie. Raczej coś w kierunku rozmowy Ericksona ze starym,
sparaliżowanym Prusakiem... pamiętasz? "A więc, jesteś Prusakiem. Ci głupi,
cholerni hitlerowcy! Jakże niewiarygodnymi głupcami, zarozumialcami,
ignorantami i bydlakami są Prusacy. (...) Świat miałby się lepiej, gdyby oni
zostali potraktowani jak nawóz. (...) Taki cholerny len musi być zadowolony,
że korzysta z łózka pomocy społecznej" (zamienić tylko "Prusak" na
"doktorant")

> Ok, przebrzydły leniu, napisz przynajmniej o czym piszesz :)

Wstydzę się. Nic już więcej nie napiszę.

PSIQ

1. Data: 2003-11-29 19:05:30

Od: "- . j a c e k b. -" <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
rewelacyny :)

> Ok, przebrzydły leniu, napisz przynajmniej o czym piszesz :)

YES! YES! Wreszcie!

Ps. oczywiście chodzi o cudowne terapie erickosna.

:)

1. Data: 2003-11-29 19:07:46

Od: "- . j a c e k b. -" <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tyt" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć. Mam takiego
> promotora, że aż żal. Nic nie pomaga, nie poradzi tylko wszystko
krytykuje.

A ja mam cudowna panią promotor, którą SAM wybrałem, jest cudowna, zyczliwa,
elastyczna, młoda, ładna wspaniała, mozna z nią po ludzku porozmawiać i
życzę każdemu takiego promotora jak ja mam. SUPER PROMOTOR i należy ją
sklonować bezzwłocznie.

> [...]
> chętnie bym zobaczyła chociaż jak to ma wyglądać. On nic nam nie mówi,
> wszystkiego mamy sami się domyślać jakby każdy pisał już to z 10 razy.

a spróbuj zadać promotorowi w trakcie chwili ciszy konkretne pytanie: jak
rozumie treść pracy którą polecił i jakie są jego dokładne oczekiwania,
czego chce, na czym masz sie opierać, jakie badania wykorzystać, zapytaj,
jakiej techniki pracy oczekuje (zresztą, ciekawe kim jest z
wykształcenia.... podejrzewam, że chyba nie psychologiem... poniważ ma tzw.
psychologiczne spojrzenie.... (paradoks)

1. Data: 2003-11-29 19:25:11

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

- . j a c e k b. - wrote:

> YES! YES! Wreszcie!
>
> Ps. oczywiście chodzi o cudowne terapie erickosna.

NO :) On to zawsze wiedział, kiedy, co i komu powiedzieć :) I Wojtkowi
to od razu by o Prusakach powiedział, a nie grubasce :)

1. Data: 2003-11-29 22:13:52

Od: "- . j a c e k b. -" <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NO :) On to zawsze wiedział, kiedy, co i komu powiedzieć :) I Wojtkowi
> to od razu by o Prusakach powiedział, a nie grubasce :)
> --
> Pozdrawiam, Madzia S.

tak na prawdę, miał dosyć ostry język, czytając to.. co on proponował swoim
"klientom" miałem często gęsią skórkę - tak się zastanawiam, i nie wiem, czy
z moim charakterem dałbym sobie radę w obeności Ericksona - wydaje mi się,
że w sobie miał coś.... zbyt mocnego. Może było to dobre dla osób
niezdecydowanych, ale dla osób na prawdziwej krawędzi?... no nie wiemm....
wierzę w to, że był na tyle doskonały, że potrafił się odpowiednio
dostosować! chociaż z pewnością można powiedzieć, że miał siłę i lubił
"rządzić " siłą. Myślę że też potrafił być subtelny! Osobiście nie chciałbym
sie z tym człowiekiem spotkać - osobiście kojarzy mi się z jakimś typem za
bardzo psychopatycznym.
Drugą rzeczą która mnie zastanowiła.... to jego zastanawianie się nad JEGO
starością - pewne rzeczy wydają mi się zbyt ostre. Ale z całą pewnością -
wierzę w to, że trzeba mieć niezłe wyczucie, aby wiedzieć komu dać
wspolczocie aby dalej jakos zyl, a komu prawdziwego kopa, który po stymuluje
go do dalszej aktywnosci. Wbrew pozorom, kop, mimo że często źle
zrozumiany - jest dobrą rzecza - tylko ważne jest, kto i w jaki sposób go
daje!

Biuletyn DPS Forum 34/28.10.2003 - wersja dla grup dyskusyjnych
jak radzic sobie?
adaptacja w nowym świecie
Kateksje i poziomy energii...
(slow - raport)