która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!

1. Data: 2004-06-14 18:29:44

Temat: która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czekam na opinie!!! I dowody!!! podobno to mozna ocenic wg odgornych
kryteriów!!!

1. Data: 2004-06-14 18:41:45

Temat: Re: która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> czekam na opinie!!! I dowody!!! podobno to mozna ocenic wg odgornych
> kryteriów!!!

No to wez te kryteria i ocen sama. W czym problem? :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-14 18:48:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jun 2004 20:29:44 +0200, in pl.rec.uroda "Dominika"
<d...@w...pl> wrote in :

>czekam na opinie!!! I dowody!!! podobno to mozna ocenic wg odgornych
>kryteriów!!!

oczywiście ja. dowód - bo tak. odgórne kryteria spełniam - mam
odpowiednie imię, odpowiedniego psa, odpowiednie podejście do durnych
postów na juznecie.

an//

1. Data: 2004-06-14 19:09:24

Temat: Re: która Polka wzorem piekno?ci? wypowiedz się!!!!
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

>odpowiednie imię, odpowiedniego psa, odpowiednie podejście do durnych
>postów na juznecie.
>
>an//
>

> oczywiście ja. dowód - bo tak. odgórne kryteria spełniam - mam

Ej, a ja?? Ja też chcę!
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-06-14 20:44:29

Temat: Odp: która Polka wzorem piekności? wypowiedz się!!!!
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rade. kurcze, nie wpadlabym no. a piling z kawy tez brac pod
uwage???

1. Data: 2004-06-14 20:46:22

Temat: Odp: która Polka wzorem piekno?ci? wypowiedz się!!!!
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic tylko zalaczyc sie w ogloszeniu obok innych pieknych i madrych pan/// no
i oczywiscie odpowiednio wycenic. nie wyczulam aluzji w istocie dzieki!@!!

1. Data: 2004-06-14 20:49:01

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jun 2004 22:44:29 +0200, Dominika napisał(a):

> dzieki za rade. kurcze, nie wpadlabym no.

Następna rada - wielkie litery na początku zdania to całkiem niezły
wynalazek ;)

> a piling z kawy tez brac pod
> uwage???

Koniecznie, jeśli Polka go nie używa to na pewno nie jest piękna.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-06-14 21:22:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic tylko zalaczyc sie w ogloszeniu obok innych pieknych i madrych pan///
no
> i oczywiscie odpowiednio wycenic. nie wyczulam aluzji w istocie dzieki!@!!

Dziewczę lube,
1. propozycje takiego rankingu pojawiają się tu regularnie i muszę Cię
zmartwić - bywalczynie podchodzą do nich z pewnym obrzydzeniem; na
szczególny odzew bym na Twoim miejscu nie liczyła;
2. RTFFAQ, tak na początek. I jakąś netykietę, bo popełniasz wszystkie
możliwe grzechy newbiego.

JoP

1. Data: 2004-06-14 21:36:45

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli tylko nogi to do anielstwa nam nie daleko.... w takim razie wszystkie
foty magazyniarskie przerabiane tysiackroc to po prostu raj... pelna
anoreksja, tona makijazu.... o to chodzi???

p.s. Zwracam uwage na zastosowanie Dużych Liter

1. Data: 2004-06-14 21:39:52

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie stresuj sie to tylko zado z infy. ale nie chce tu nikogo obrazac
absolutnie. widac ze nie doswiadczona..... lepsze rzeczy sie znajduje w
zyciu do roboty... luba ale bylabym dzwieczna za jeszcze jeden wpisik, to
moze zmienic bardzo wszystko i juz bede spadac

wybieram sie do solarium pierwszy raz...
[OT?] niechciany mieszkaniec
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-14)
zarost , baki , brwi
kawa rulez ;-)