którą wybrać kratkę wentylacyjną

1. Data: 2012-08-24 18:32:59

Temat: którą wybrać kratkę wentylacyjną
Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
http://tnij.org/kratkawentylacyjna

erator/

2. Data: 2012-08-24 21:29:30

Temat: Re: którą wybrać kratkę wentylacyjną
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
> jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
> http://tnij.org/kratkawentylacyjna

zależy do czego potrzebujesz

jeffrey

3. Data: 2012-08-24 21:38:31

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

> zależy do czego potrzebujesz

do kuchni, nie umiem się zdecydować
otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

erator/

4. Data: 2012-08-24 22:28:15

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 20:32:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> jedne s� p�askie, inne z odstajacymi otworami
> jest ich kilka i nie wiem kt�r� wybra�:
> http://tnij.org/kratkawentylacyjna

Hę? Widzę coś takiego https://picasaweb.google.com/lh/photo/H0a9YBmmklXZI6
IKUlnwHmJlGzJ6Q_oEASx0Qym48HQ?feat=directlink
(http://goo.gl/nnwgp )

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2012-08-25 08:18:49

Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
> jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
> http://tnij.org/kratkawentylacyjna

Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
Coś w ten deseń
http://allegro.pl/kratka-154x154mm-siatka-kolnierz-1
00mm-mv100vs-i2519525454.html
na ten przykład.

--
Irokez

6. Data: 2012-08-25 23:11:18

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
>

> Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
> [...]

taka nieszczegolnie, niby nie dużo
ale jednak zmniejsza kwadrat do kola

erator/

7. Data: 2012-08-26 06:44:39

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
> [...]

no i w sumie trochę mała, miałem jakoś: 15x20
ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

erator/

8. Data: 2012-08-26 11:40:58

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

> do kuchni, nie umiem się zdecydować
> otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

demontowalna w akceptowalny sposób w celu umycia - w kuchni lepiej
umyć nie rzadziej niż 2x do roku
warto żeby miała pochyłe żaluzje - ja zamontowałem sobie odwrotnie
czyli w kierunku sufitu wtedy nie widać dziury z dołu a funkcjonalnie
to samo
powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

jeffrey

9. Data: 2012-08-26 16:32:17

Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
> no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

Ale mi nie chodziło o "kup tą" tylko zastanów się, czy będziesz chciał ją
kiedykolwiek umyć.
Mi w kuchni kratka brudzi się dość szybko (wiadomo, para, tłuszcze od
gotowania itp) i jedyny sposób aby domyć ładnie to zciągnąć panel.
W tej po prostu odpinam ją z zatrzasków i myję.
Te blaszki to trzeba wykręcać śruby.

Tak rzuciłem okiem na aledrogo i nic ciekawego nie widzę, do siebie do domu
zresztą też kratki kupiłem w sklepie budowlanym bo po marketach to
dziadostwo było.

--
Irokez

10. Data: 2012-08-26 21:20:32

Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
wiadomości news:503a0b57$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
> nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

u mnie tego nigdy nikt nie otwierał z 10 lat
wybieralem kubkiem masy syfu reklamówka wyszła
potem jeszcze odkurzaczem to co zostało

w sumie po co to wszystko, kupiłem wentylator
zamontowałem i stwierdziłem niewielką różnicę

postanowiłem zamontować większy lekko rozkuwając boki
w miejsce 15x20 wstawię 30x30
wkręty, to tylko 6szt, fakt szkoda że nie demontowalna
tylko trzeba odkręcać, ale przecież nie tak często

mam dylemta czy ta z odstajacymi otworami na zewnątrz
jest w czymś lepsza czy daje to samo jak zwykła prosta

erator/

liofilizowanie
Pieniek do rąbania drewna
Cheap D&G HandBag Burberry Handbag Chanel Handbag Hermes Handbag Juicy Handbag LV Handbag Miumiu Handbag Prada Handbag Chloe Handbag Coach Handbag ED Hardy Handbag Fendi Handbag Gucci Handbag www.BuyGoodGoods.com
Cheap Armani T-shirts LV T-shirt D&G T-shirt Lacoste T-shirt POLO T-shir A&F T-shirts Burberry T-shirt ED Hardy T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirt Gucci T-shirt www.BuyGoodGoods.com
Cheap Nike Air Jordan Shoes Air Max 2012 shoes Timberland boots,Aidias shoes,Puma shoes www.BuyGoodGoods.com