który??

1. Data: 2004-10-13 13:52:58

Temat: który??
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczęta mam pytańsko. Poszukuję kalendarzyka na Nowy Rok. Wiem,że co roku
jest w Cosmopolitan ale wczoraj też dojrzałam (nawet całkiem przyjemny na
pierwszy rzut oka) w Twoim Stylu. Który polecacie??

1. Data: 2004-10-14 05:56:42

Temat: Re: który??
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 15:52,Użytkownik ZUZAnna ziewnął szeroko i rzekł:

> Dziewczęta mam pytańsko. Poszukuję kalendarzyka na Nowy Rok. Wiem,że co roku
> jest w Cosmopolitan ale wczoraj też dojrzałam (nawet całkiem przyjemny na
> pierwszy rzut oka) w Twoim Stylu. Który polecacie??

A chcesz kupić kalendarzyk, który byłby dodatkiem do gazety, czy w ogóle
kalendarzyk jako taki? Ten w TS ładnie wygląda, ale nie ma gdzie na
przykład zapisać ważnych telefonów. Taki sobie pierdołek. Jeśli szukasz
czegoś naprawdę porządnego, to proponuję rozejrzeć się po sklepach
papierniczych i księgarniach.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-14 07:31:46

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przykład zapisać ważnych telefonów. Taki sobie pierdołek. Jeśli szukasz
> czegoś naprawdę porządnego, to proponuję rozejrzeć się po sklepach

To tez zrbilam ale poki co nie trafilam na nic godnego uwagi :( Same jakies
terminarze, opasle tomy....A mi trzeba czegos zgrabnego, jednoczesnie
eleganckiego i ze sztywna okladka. I byle by to nie byl organizer...A moze
jeszcze za wczesnie i dlatego jest taki maly wybor?? A moze wie ktos gdzie w
Wawie jest niezly wybor kalendarzykow??
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-14 08:59:23

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> A chcesz kupić kalendarzyk, który byłby dodatkiem do gazety, czy w
> ogóle kalendarzyk jako taki? Ten w TS ładnie wygląda, ale nie ma
> gdzie na
> przykład zapisać ważnych telefonów.

W tym nowym juz jest na to miejsce :)
W tym roku korzystalam z kalendarza dolaczonego w ubieglym roku do TS -
jestem bardzo zadowolona. Dzis kupilam nowy numer TS - kalendarz jest wg
mnie bardzo fajny.

BTW Kojarzy ktos firme Olay?? W TS jest probka ich kremu i oferta, ze jesli
ktos w Warszawie przyjedzie nawet z pustym juz sloiczkiem po kremie, ktorego
wartosc rynkowa to co najmniej 20zl, to otrzyma od konsultantki Olay ich
krem w cenie 65zl za darmo!

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info

1. Data: 2004-10-14 13:05:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-14 09:31,Użytkownik ZUZAnna ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> jeszcze za wczesnie i dlatego jest taki maly wybor?? A moze wie ktos gdzie w

Acha, skoro nie chcesz organizera, to ten z TS mógłby być odpowiedni. Bo
to właściwie kalendarzyk + notesik. I koniec. A, nie, jeszcze reklamy
Ireny Eris :) Nie widziałam tego z Cosmo.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-14 13:08:36

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-14 10:59,Użytkownik tufi ziewnął szeroko i rzekł:

> W tym nowym juz jest na to miejsce :)

No, mam ten nowy. Chyba muszę się dokładnie przyjrzeć :)

> [...]
> wartosc rynkowa to co najmniej 20zl, to otrzyma od konsultantki Olay ich

Ja wątpię, czy to jeszcze aktualne, bo promocja była jakoś "ilościowo"
ograniczona :) Użyłam tego kremu na noc - po mojemu sympatyczny. Dobry,
ale bez rewelacji. Ale to pierwsze użycie, zostało mi go jeszcze trochę,
zobaczę, jak będzie za drugim razem.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-14 23:39:51

Od: "Agatka/N." <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> A moze wie ktos gdzie w
> Wawie jest niezly wybor kalendarzykow??

Polecam sklep NotaBene w Klifie, od paru lat kupuje wylacznie u nich
kalendarzyki, ale zawsze w okolicach Bozego Narodzenia, wiec nie mam pojecia
jaki teraz jest tam wybor.

Pozdrawiam,
Agatka/N.

1. Data: 2004-10-15 16:51:18

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Acha, skoro nie chcesz organizera, to ten z TS mógłby być
> odpowiedni. Bo to właściwie kalendarzyk + notesik.

Strasznie kiczowaty, no nie? ;)

--
mips

1. Data: 2004-10-16 20:21:47

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam sklep NotaBene w Klifie, od paru lat kupuje wylacznie u nich
> kalendarzyki, ale zawsze w okolicach Bozego Narodzenia, wiec nie mam
> [...]

Oki ja nie muszę mieć go natychmiast :) Ale dzięki wielkie na pewno tam
zajrzę w okolicach grudnia :)
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-18 09:22:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-15 18:51,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Strasznie kiczowaty, no nie? ;)

No, ale ja jakoś nie stawiałam mu szczególnych wymagań ;)

Krusz.

Avon - Senses - opinie
być może NTG, ale jest tu wiele Pań, które pomogą mi rozwiązać ten problem
Avon-szukam
czy pasuje?
nikewomen