który blender wybrać?

11. Data: 2007-06-02 10:30:59

Temat: Re: który blender wybrać?
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego jeszcze nie probowalysmy ale ma taki pojemniczek z ostrzami
> wygladajacymi na pozadne. ja tam uzywam mlynka do kawy ;P

Tylko czy pojemniczek by to wytrzymał. Podnym potraktowany gałką
muszkatałową wyglądał tragicznie. Myślałem raczej o mieleniu końcówka
miksującą.
Można mieć młynek do kawy, przesiewacz do mąki, mikser do koktajlu,
wyciskacz do cytrusów, elektryczny otwoeracz do konserw, frytkownicę, gril
elektryczny, ekspres ciśnieniowy, toster, opiekacz..... Nie ma ktoś zbędnych
szafek do oddania?
;-)

--
__________________________________________MAT_______

12. Data: 2007-06-02 18:33:58

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 2, 12:30 pm, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:
> muszkatałową wyglądał tragicznie. Myślałem raczej o mieleniu końcówka
> miksującą.

Kawę? Jakieś tragiczne barbarzyństwo, jak utrzymać jedną wielkość po
takiej operacji i jak zapobiec przegrzaniu?
Młynek do kawy jest żarnowy, przypomnę delikatnie.

> [...]
> elektryczny, ekspres ciśnieniowy, toster, opiekacz..... Nie ma ktoś zbędnych

Mam kilka w piwnicy, skąd byś dojeżdżała ? ;-)
Różne urządzenia można łączyć, ale młynek do kawy to tylko z
ekspresem. ;-)

--
ZZ@private

13. Data: 2007-06-02 21:59:03

Od: "www.eklub.net - nr - 69" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:465fc163@news.home.net.pl...

zerknij na www.eklub.net

14. Data: 2007-06-04 09:04:38

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawę? Jakieś tragiczne barbarzyństwo, jak utrzymać jedną wielkość po
> takiej operacji i jak zapobiec przegrzaniu?
> Młynek do kawy jest żarnowy, przypomnę delikatnie.

Elektryczny młynek do kawy jest bardzo mało żarnowy. Ziarnistość się
reguluje czasem mielenia. Na wyczucie.

--
__________________________________________MAT_______

15. Data: 2007-06-04 12:59:45

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> zerknij na www.eklub.net

Sklep jak każdy, tyle że bałagan jakis taki.

--
__________________________________________MAT_______

16. Data: 2007-06-04 16:41:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 4, 11:04 am, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:

> Elektryczny młynek do kawy jest bardzo mało żarnowy. Ziarnistość się
> reguluje czasem mielenia. Na wyczucie.

Widocznie to młynek do pipeprzu, soli, cukru, bułki tartej a nie do
kawy.

--
ZZ@private

17. Data: 2007-06-04 17:43:19

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Widocznie to młynek do pipeprzu, soli, cukru, bułki tartej a nie do
> kawy.

E tam. Pooglądaj sobie i poczytaj.

--

Marka RUBY