który najlepszy ?

1. Data: 2003-12-30 10:29:37

Temat: który najlepszy ?
Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam gorąco wszystki Grupowiczki!

Szukam dobrego tuszu do rzęs, który pogrubiłby moje cienkie i malo efektowne
rzęsy (niestety).
Zastanawiałam się na tuszami Max Factor
More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?
Kompletnie nie wiem, który wybrać, a może macie jakieś inne propozycje.

Z góry dziękuję.

pozdrawiam cieplutko
Aga

1. Data: 2003-12-30 11:03:14

Temat: Re: który najlepszy ?
Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <k...@p...fm> napisał(a):

> Zastanawiałam się na tuszami Max Factor
> More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?
> Kompletnie nie wiem, który wybrać, a może macie jakieś inne propozycje.

Z tych trzech używam More Lashes i mogę zdecydowanie go polecić. Co do
innych to przejrzyj archiwum, o tuszach mówi się tu bardzo często.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-30 11:03:22

Od: "ZygZag" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <k...@p...fm> napisał

> [...]
> More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?
> Kompletnie nie wiem, który wybrać, a może macie jakieś inne propozycje.

wybierz archiwum grupy. naprawdę działa...
/było już o tym strasznie dużo.. nawet ostatnio. pofatyguj się troszkę../

pzdr.

--
ZygZag

atautografpl

1. Data: 2003-12-30 11:46:54

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?
> Kompletnie nie wiem, który wybrać, a może macie jakieś inne propozycje.

Moim zdaniem najlepszy z nich More Lashes.
2000 kalorii lubi sprawiać kłopoty.
;)

1. Data: 2003-12-30 14:57:21

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
> More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?
> Kompletnie nie wiem, który wybrać, a może macie jakieś inne propozycje.

More Lashes ostatnio nabylam - nie pogrubia za bardzo, ale doskonale
zageszcza i wydluza. Najlepiej znalezc miejsce, gdzie mozna wyprobowac,
ale ja sie jeszcze z testerami tuszow nie spotkalam :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-30 15:04:12

Od: "Aneta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wedlug mnie najlepszym tuszem spśrod tych , ktore uzywalam - m.in. Loreal,
Max Factor, Isa Dora, Bourjonis- jest właśnie ten ostatni. Doskonale
pogrubia i wydluża rzęsy, nie kruszy się i nie zlepia rzęs, dla mnie jest
rewelacyjny. Kosztuje ok 60, 70 zl.

1. Data: 2003-12-30 15:18:24

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiałam się na tuszami Max Factor
> More Lashes , Dramatik look czy 2000 Kalorie?

Czy mi sie zdaje, czy Dramatic look=2000calorie, tzn. pełna nazwa tuszu
to"MF 2000 calorie dramatic look"

1. Data: 2003-12-30 20:59:43

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał
> Czy mi sie zdaje, czy Dramatic look=2000calorie, tzn. pełna nazwa tuszu
> to"MF 2000 calorie dramatic look"

Wlasnie tez mi sie tak wydaje ;)) Czyli jednak skleroza mnienie meczy :))

Gdzie można kupić krem Kamill?
jak sie nazywa pasek z materialu na szyje?
(Kraków) gabinet kosmetyczny YR
Szukam dobrego dermatologa z W-wy
W sprawie klejących wkładek