ktory pierwiastek obniza cisnienie ?

1. Data: 2007-01-03 12:30:30

Temat: ktory pierwiastek obniza cisnienie ?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-01-03 14:44:06

Temat: Re: ktory pierwiastek obniza cisnienie ?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-01-03 15:16:15

Od: "Kasia Livia" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-01-03 16:02:09

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Livia" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:enghb2$iau$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:engf8l$kl5$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> > może wodór, bo lekki, albo hel?
>
> A ołów podnosi?
olow obniza bo jest ciezki - prosze o konstruktywne odpowiedzi - na razie
wyczytalem ze potas obniza.

5. Data: 2007-01-03 16:57:28

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> olow obniza bo jest ciezki - prosze o konstruktywne odpowiedzi - na
> razie
> wyczytalem ze potas obniza.

:-)))))
Potas obniża, szczególnie gdy zatrzyma czynność serca w skurczu (bo to
też robi).
Nie można tak generalizować wpływu elektrolitów na ciśnienie tętnicze.

6. Data: 2007-01-03 17:39:05

Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potas ?

Z tego co mi wiadomo to magnez a najlepiej w polączeniu z potasem
np-aspargin oaz kuracja obnizająca cholesterol tj. dieta i ograniczenie
soli.Sam mam nadcisnienie.
Pozdrawiam.

7. Data: 2007-01-03 18:14:50

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...wytnijto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Z tego co mi wiadomo to magnez a najlepiej w polączeniu z potasem
> np-aspargin oaz kuracja obnizająca cholesterol tj. dieta i ograniczenie

dzieki wielkie.
pozdrowka.

8. Data: 2007-01-03 19:57:56

Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@_gmail_.com> szukaj wiadomości tego autora

misiek wrote:
> potas ?

tylke nie przesadz, ja jadlem zaduzo pomidorow, i mam ponad norme ... :)

9. Data: 2007-01-04 14:41:30

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> :-)))))
> Potas obniża, szczególnie gdy zatrzyma czynność serca w skurczu (bo to
> też robi).

W rozkurczu!!

Jarek (SQ1EUO) - V740 (1988) B230F + LPG
s...@w...pl
GG: 1277234

10. Data: 2007-01-04 16:25:15

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> W rozkurczu!!

:-))))))))))))))))
Właśnie skończyłem półgodzinne poszukiwania, by udowodnić, że jednak w
rozkurczu:-) Po czym dokładnie przeczytałem co oboje napisaliśmy:-)
Nawet nie wiem skąd mi ten skurcz wyszedł (nawet sprawdzałem, czy może
korektor nie akceptował rozkurczu - jednak akceptował i nijak nie wiem
jakim cudem to wyszło.

nol okolice barku/obojczyka
powiekszenie watroby
Soczewki, astygmatyzm, moc
Jaki jest najlepszy srodek znieczulajacy?
Dziecko lat 6, angina bakteryjna teraz węzły chłonne, wymioty ...