który puder brązujacy ?

1. Data: 2006-12-18 10:18:52

Temat: Re: który puder brązujacy ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..jest wart Waszego polecenia? Chodzi mi też o to ,który jest bardziej
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.
> Aha, żeby bardzo nie świecił.

prasowany dla mnie jest wygodniejszy uzywam Hauschka,nuxe ,avene mozaika.
p.

3. Data: 2006-12-19 14:34:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mumu" <j...@o...pl> wrote in message
> ..jest wart Waszego polecenia? Chodzi mi też o to ,który jest bardziej
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.
> Aha, żeby bardzo nie świecił.

ja uzywam prasowanego, po tym kiedy znajoma uzywajacego w kulkach
stwierdzila, ze kulki "zaszly tluszczem z pedzla" i nie mozna z nich
nalozyc pudru. musiala je kruszyc. co robila zle, i czy w ogole nie wiem,
ale
spodobal mi sie prasowany MaryKay (trzykolorowy, rozswietlajacy) i juz
sie do tego przylepilam.

iwon(K)a

4. Data: 2006-12-19 19:11:41

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..jest wart Waszego polecenia? Chodzi mi też o to ,który jest bardziej
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.Aha, żeby
> bardzo nie świecił.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moim zdaniem rewelacyjny puder brazujacy to "ziemia egipska" BIKOR.
(http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&i
d=223)
Puder nakladany pedzlem wyglada bardzo naturalnie, nie robi ciemnych
plackow, ma minimalna wrecz niewidoczna ilosc rozswietlajacych drobinek. Mi
przy codziennym stosowaniu starcza na rok (nie na 3 jak autorce recenzji z
podanego linka ;))
Kosmetyki firmy BI-KOR mozna kupic w ich firmowych sklepach, najczesciej w
centrach chandlowch.

pozdrawiam
b.

5. Data: 2006-12-19 20:51:52

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.

Kiedys uzywalam kulek, ale tak jak wspomnialas po jakims czasie przestaly
brazowic, kupilam wiec prasowany- IsaDora Terracota Powder i okazal sie
znacznie lepszy. Przede wszystkim dawal efekt. I kolory bardzo ladne.
Pozdrawiam- Madzia K.

6. Data: 2006-12-20 01:16:20

Od: "iska" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzia K." <k...@p...onet.pl> skrev i en meddelelse

> Kiedys uzywalam kulek, ale tak jak wspomnialas po jakims czasie przestaly
> brazowic, kupilam wiec prasowany- IsaDora Terracota Powder i okazal sie
> znacznie lepszy. Przede wszystkim dawal efekt. I kolory bardzo ladne.

uzywam kulek sensuique. faktycznie po jakims czasie dzialaja slabiej ale
kosztuja 12 zl wiec bez wyrzutow sumienia kupuje nowe bo kolor bardzo mi
przypasowal :)
pozdr
iska

7. Data: 2006-12-20 09:37:46

Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mumu" <j...@o...pl> wrote in message
> ..jest wart Waszego polecenia? Chodzi mi też o to ,który jest bardziej
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.
> Aha, żeby bardzo nie świecił.

Swego czasu skusilam sie na puder sypki Inglota. Kupilam 2 odcienie -
rozswietlajacy i brazujacy. Od tego czasu nie uzywam innych choc mam kulki
Avonu i jakis prasowany. Uzywam go do wykonczenia makijazu, czasem jako
rodzaj rozu. Nanosze pedzlem, daje rewelacyjny, bardzo naturalny efekt.

8. Data: 2006-12-20 18:18:28

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.

to prawda! nie brązuje.

9. Data: 2006-12-28 14:38:15

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu <j...@o...pl> napisał(a):

> ...jest wart Waszego polecenia? Chodzi mi też o to ,który jest bardziej
> praktyczny , kulkowy czy prasowany?
> Mam teraz z Avonu ,ale wydaje mi się ze juz nie brązuje :o(.
> Aha, żeby bardzo nie świecił.

wlasnie L'Oreal droga kupna nabyłam i jestem zadowolona. Ładnie się
rozprowadza, odcień 03 akurat dla mojej letniego typu cery. A-ha, prasowany
jest.

pozdr.H.

kosmetyczki
siwe włosy