kubba - jedliście kiedyś?

1. Data: 2001-09-26 09:44:49

Temat: kubba - jedliście kiedyś?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnia niedziele wybrałam sie do Sopotu ze znajomymi i wstapiliśmy do
Kebabu, czyli do miejsca, gdzie karmią róznymi smiesznymi rzeczami.
I teraz pytanie, czy jedliście kiedyś coś, co się tam zwie Kubba, jest w
kształcie dużych cebul, a składa się chyba z ciasta z mąki kukurydzianej i
ziemniaków z ostrym farszem mięsnym z przyprawami, a to wszystko smażone w
głebokim tłuszczu.
Było pycha i zastanawiałam się czy nie dałoby sie jakoś podrobić domowym
sposobem.
Możliwe, że w środku była mielona baranina.

Wspomóżcie żarłoczną
Wkn :-))

1. Data: 2001-09-27 03:44:01

Temat: Re: kubba - jedliście kiedyś?
Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>czy jedliście kiedyś coś, co się tam zwie Kubba

Jadlam,to jest moje kulinarne wspomnienie z wakacji,pyszne.Dolaczam sie do
prosby o przepis.W Kebabie to lubilam jeszcze "kebaby" i "sandwiche z
kurczaka"z takim czosnkowo-smietanowym sosem,ze paluszki lizac mniam.Tez by
bylo fajnie zrobic ten sosik w domu,moze ktos wie jak?Potem na deserek lody
malaga U Wlocha.Ciekawe czy jeszcze istnieje ten Wloch.Ech zycie
Dot

1. Data: 2001-09-27 06:51:13

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potem na deserek lody
> malaga U Wlocha.Ciekawe czy jeszcze istnieje ten Wloch.Ech zycie
> Dot

Jeszcze istnieje, nawet sie rozwinal (wewnatrz i na zwnatrz postawil
stoliki), ale lody juz nie takie, jak kiedys...

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-09-27 06:54:13

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> ale lody juz nie takie, jak kiedys...

a niby powinny byc lepsze bo teraz wszystkie dobre skladniki mozna nabyc...
Dot

Ciasto
przepis na " Gołą Zośkę"
Strona z przyprawami
Program do projektowania mebli kuchennych
ciacho za mna chodzi...