kuchenka elektryczno gazowa?

1. Data: 2004-04-02 16:05:27

Temat: kuchenka elektryczno gazowa?
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zamiar nabyć kuchenkę. Teraz dylemat. Otóż dotąd miałam gazówkę, ale
spotkałam się z ofertą kuchni elektryczno gazowych. Co znaczy "elektryczno"?
Czy to dotyczy piekarnika, bo palniki są na gaz. Dobrze myślę?
I jeszcze jedno. Jaka różnica kosztów występuje (gaz, prąd - oszczędność,
dopłata?) eksploatując taką kuchenkę?
Pozdrawiam
Kasik

1. Data: 2004-04-03 04:59:48

Temat: Re: kuchenka elektryczno gazowa?
Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"elektryczno"?
> Czy to dotyczy piekarnika, bo palniki są na gaz. Dobrze myślę?

Dobrze myslisz.
Ale moze tez kupic kuchenke z 3 palnikami gazowymi i]
jedna plytka elektryczna.
I wiekszosc kuchenek gazowo-elektrycznych posiada
zapalacz palnikow w pokretle (nie musisz juz kupowac zapalek,
choc lepeij zawsze je miec gdyby np. wylaczyli prad :-)

Pozdro.

1. Data: 2004-04-03 13:19:35

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są nawet kuchenki gazowe z płytą ceramiczną, 2+2
JaC

> Ale moze tez kupic kuchenke z 3 palnikami gazowymi i jedna plytka
elektryczna.

rozliczenie pit37 + ulga remontowa
Kto w akcie notarialnym?
Odkurzacz