kuchnia baskijska i hiszpanska - zapowiedz!

1. Data: 2001-06-19 14:20:49

Temat: kuchnia baskijska i hiszpanska - zapowiedz!
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze szanownych Panstwa!
Wrocilam z wojazy zagramanicznych i pragne sie pochwalic, ze nabylam
ksiazeczke z tysiacem przepisow! Na pyszne dania! Niektore skladniki
dostepne w Polsce! a ksiazeczke napisal taki ichni Maklowicz skrzyzowany z
tym drugim, no jak mu tam, Kuroniem. Ma sliczne obrazki (bo obawialam sie,
ze nie bede w stanie domyslic sie wszystkich skladnikow, a jak
zwizuwalizuje, to mi latwiej)
Lapie slownik i pedze gotowac! Podziele sie wrazeniami i przpisami na pewno!

Margola

1. Data: 2001-06-20 11:57:39

Temat: Re: kuchnia baskijska i hiszpanska - zapowiedz!
Od: Katarzyna Brzezinska <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Sularczyk wrote:

> [...]
> ksiazeczke z tysiacem przepisow! Na pyszne dania! Niektore skladniki
> dostepne w Polsce! a ksiazeczke napisal taki ichni Maklowicz skrzyzowany z

A jak się nazywa ichni Makłowicz skrzyżowany z Kuroniem ? Przypuszczam,
że jest Baskiem - może to Karlos Arguinano ?

Kasia

1. Data: 2001-06-21 07:15:55

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Brzezinska napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...

.

>A jak się nazywa ichni Makłowicz skrzyżowany z Kuroniem ? Przypuszczam,
>że jest Baskiem - może to Karlos Arguinano ?
>
>Kasia

O to to wlasnie, to to! A skad wiesz? (moze na priva, bo nas zlinczuja ;-)

Margola

1. Data: 2001-06-21 09:46:09

Od: Katarzyna Brzezinska <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Sularczyk wrote:

> Katarzyna Brzezinska napisał(a) w wiadomości:
> <3...@p...onet.pl>...

> O to to wlasnie, to to! A skad wiesz? (moze na priva, bo nas zlinczuja ;-)

E tam, przecież to nie jest OT ? Nie wiem - strzelałam!
Jakiś czas temu podczas namiętnych poszukiwań przepisów na gazpacho,
paelle itp. znalazłam jego stronę: http://www.karlosnet.com/
A swoją drogą, Makłowicz też mógłby sobie zafundować takie www...

Kasia

1. Data: 2001-06-21 15:58:19

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Brzezinska" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B31C261.9A59029E@poczta.onet.pl...

[ciach]

> E tam, przecież to nie jest OT ? Nie wiem - strzelałam!
> Jakiś czas temu podczas namiętnych poszukiwań przepisów na gazpacho,
> [...]

Witam

Przepraszam bardzo, ale nie orientuje sie w hiszpanskim. :(
Nie ma gdzies tego po angielsku?

pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2001-06-22 07:25:02

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Pozzi napisał(a) w wiadomości:
<9gt5dq$ifn$1@shilo.silesia.pik-net.pl>...
>Przepraszam bardzo, ale nie orientuje sie w hiszpanskim. :(
>Nie ma gdzies tego po angielsku?
>
>pozdrawiam
>Tomek

Bedzie troche po polsku, obiecuje, tylko zlapie oddech :-)
Margola

1. Data: 2001-06-22 07:26:03

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Brzezinska napisał(a) w wiadomości: >E tam, przecież to nie jest
OT ? Nie wiem - strzelałam!
>Jakiś czas temu podczas namiętnych poszukiwań przepisów na gazpacho,
> [...]

hehe, moze zlozymy mu propozycje? W sumie w czasie wakacji wygospodaruje
troche czasu...

Margola

1. Data: 2001-06-22 14:03:01

Od: "Tomasz Pozzi" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9gus04$iv4$1@news.tpi.pl...
[ciach]
> Bedzie troche po polsku, obiecuje, tylko zlapie oddech :-)
> Margola

No ladnie, ladnie, tak trzymac ;)
Tomek

Restauracyjka Turecka BEREKET - konkurs