kukurydza w sałatce

1. Data: 2003-10-15 15:19:02

Temat: kukurydza w sałatce
Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ma ktoś prosty przepis na sałatkę z kukurydzą w składzie?

Z góry dziękuję.

Kasia

1. Data: 2003-10-15 15:53:41

Temat: Re: kukurydza w sałatce
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-15 17:19:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *nazgul* skreślił te oto słowa:

> Może ma ktoś prosty przepis na sałatkę z kukurydzą w składzie?

<wtręt edukacyjny>
Google Twoim przyjacielem ;->
</wtręt>

http://www.google.com/groups?as_q=kukurydza+sa%C5%82
atka&num=10&as_scoring=r&hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btn
G=Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=pl
.rec.kuchnia&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr
=&as_drrb=q&as_qdr=&as_miny=1981&as_minm=5&as_mind=1
2&as_maxy=2003&as_maxm=10&as_maxd=15

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-15 16:39:32

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuńczyk w sosie własnym, kukurydza z puszki, 2 jaja na twardo, por, ser
żółty w kosteczkę, majonez. Odcedzić tuńczyka i wszystko razem wymieszać.
Nie trzeba nawet doprawiać.
P.S. ser można zastąpić szynką.

Pozdrawiam i życzę smacznego.

1. Data: 2003-10-15 17:14:22

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ma ktoś prosty przepis na sałatkę z kukurydzą w składzie?

1. puszka kukurydzy
1. słoik majonezu
1. puszka tuńczyka w sosie własnym
1. puszka ananasów ( kilka plasterków pokrojonych w kawłeczki)
1 garść rodzynek zalana wrzatkiem i pomoczona jakieś 10 minut
albo zmiast rodzynek ser zółty starty na grubej tarce albo pokrojony w
kostkę
jeśli ma być słatka bardziej ekonomicznato to jeszcze z pół torebki
ugotowanego ryżu.

Zmieszać i dodać kilka łyżek majonezu, a potem zajadać.
Magda

1. Data: 2003-10-15 17:26:17

Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ugotowanego ryżu.
>
> Zmieszać i dodać kilka łyżek majonezu, a potem zajadać.

Przyznam iz sama robie taka salatke bardzo czesto i uwazam ze jest pyszna,
tyle ze z ryzem taka mniej "szlachetna". Spotkalam jeszcze wersje z serem
zoltym i z kawalkami orzechow wloskich. pzdr yenefer

1. Data: 2003-10-15 17:55:27

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nazgul napisał:
> Może ma ktoś prosty przepis na sałatkę z kukurydzą w składzie?
>
> Z góry dziękuję.
>
> Kasia

kukurydza plus majonez, wymieszac i zjesc z chlebem z maslem

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!
http://shanties.art.pl
http://www.banana.szanty.pl/przs/grupa/index.php?act
ion=pokaz&id=25

1. Data: 2003-10-15 18:12:08

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ma ktoś prosty przepis na sałatkę z kukurydzą w składzie?

trochę inna sałatka

ser zółty tarty na grubej tarce ( tak żeby dominował, 20 -30 dkg)
kukurydza
trochę gotowanego ryżu ( mniej niż pół troebki), można też bez ryżu
czosnek świeży, zgnieciony ( ilość w zalezności od tego czy bardzo lubimy
czosnek)
majonez

wymieszać i zajadać, mniam

1. Data: 2003-10-15 18:34:38

Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukurydza + starty żółty ser+ zgnieciony czosnek w ilości zależnej od
upodobań (ja daję dużo ) + majonez = PYCHOTAAAAA

Zbychu

1. Data: 2003-10-15 20:39:02

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> <wtręt edukacyjny>
> Google Twoim przyjacielem ;->
> </wtręt>

o rany - gdyby isc tym tokiem myslenia, to grupa niepotrzebna, bo wszystko
juz bylo!

1. Data: 2003-10-15 20:39:47

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukurydza