kukurydza z grilla?

11. Data: 2006-08-02 01:52:08

Temat: Re: kukurydza z grilla?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Old Speckled Hen"" <o...@s...hen> wrote in message
news:dWPzg.3102$8v.850@trnddc05...

Ja wrzucam do szybkowara - dość długo to trwa zanim się ugotują, a potem na
masełko na patelni - może być grillowa.

12. Data: 2006-08-02 06:15:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Speckled Hen" wrote:

> Nieobrane kolby kukurydzy (bialej najlepiej) wrzucic na 1-2 godziny do
> wiaderka z woda (po kolbie na twarz :) ). Grilowac razem z 'innym wsadem'.

Czemu służy to godzinne trzymanie w wodzie?

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2006-08-02 11:27:25

Od: "\"Old Speckled Hen\"" <o...@s...hen> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Czemu służy to godzinne trzymanie w wodzie?
>
> Pozdrawiam
> Bea

Liscie sie mocno nasaczaja woda. Na grilu to sie gotuje zamiast piec i
zweglac sie szybko. Ale to oczywiscie tylko jeden ze sposobow

14. Data: 2006-08-03 12:23:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Speckled Hen" wrote:

> Liscie sie mocno nasaczaja woda. Na grilu to sie gotuje zamiast piec i
> zweglac sie szybko. Ale to oczywiscie tylko jeden ze sposobow

Dzięki.
Pozdrawiam
Bea

15. Data: 2006-08-03 13:06:06

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

Oczywiście kanon, to posmarowana tłuszczykiem i w folii. Czosnek w folii
też może być, i nie cuchnie tak silnie czosnkowo, rozsmarowuje się na
chlebku jak masełko czosnkowe.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

16. Data: 2006-08-03 13:37:24

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście kanon, to posmarowana tłuszczykiem i w folii. Czosnek w folii
> też może być, i nie cuchnie tak silnie czosnkowo, rozsmarowuje się na
> chlebku jak masełko czosnkowe.

A ten czosnek w folii, to obrane żabki, czy główka w całości?

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

17. Data: 2006-08-03 14:04:32

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> A ten czosnek w folii, to obrane żabki, czy główka w całości?
>
> Pozdrawiam
> Barbara i Maleńka

Główka cała bez obierania, ja daję podwójną folię i wtedy nawt w żar
można walnąć. Sedno, czyli maź upżieczona wyłazi przy naciśnięciu na ząbek.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

18. Data: 2006-08-03 15:09:15

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Główka cała bez obierania, ja daję podwójną folię i wtedy nawt w żar można
> walnąć. Sedno, czyli maź upżieczona wyłazi przy naciśnięciu na ząbek.

Dzięki. Wypróbuję.

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka (~11.10.2006)

Kuchnia dla nadcisnieniowca.