kupilam ziaje na cellulit

1. Data: 2003-01-22 22:09:26

Temat: kupilam ziaje na cellulit
Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich dziewczyn, ktore szukaja nowej seri ziaji na cellulit.
Dzis kupilam calosc w drogerii "natura" w pasazu na metrze centrum.
Jakby ktos pytal oczywiscie :)

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-22 22:52:38

Temat: Re: kupilam ziaje na cellulit
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
.com.pl...
> Do wszystkich dziewczyn, ktore szukaja nowej seri ziaji na cellulit.
> Dzis kupilam calosc w drogerii "natura" w pasazu na metrze centrum.
> Jakby ktos pytal oczywiscie :)
>

> toffu

dzieki ci
w reszcie jakis konkret :)

1. Data: 2003-01-23 07:39:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003 10:05:37 +0100, "Kropelka"
<k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote:

>Użytkownik anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:3...@r...fm...

>Aniu... niektorzy widocznie nie lubia uzywac archiwum lub chociaz zrekac na
>watki z ostatniego tygodnia. Dopuki tak bedzie grupa bedzie zasmiecana po
>dziesiec razy w tygodniu tymi samymi tematami, a ci co te watki zaczynaja
>beda sie denerwowac ze odpowiedzi nie dostaja. Ale kto by mial cierpliwosc
>odpowiadania tego samego po kilka razy....

ja tam wole archiwum nie uzywac bez konkretnych informacji,
zaczepienia, bo archiwum to Wielka Czarna Dziura, na ktora trzeba
kilku wanien czasu.....a jakos nawet wiaderka czasu pod choinke
nie dostalam (chco bylam dosc grzeczna przez ubiegly rok). ale
archiwum polecam jak kto ma te wanne

Trys, pierzasty aniol
>Kropelka

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-23 07:55:24

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ptysiu <p...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0n7bj$hda$...@f...acn.pl...

> dzieki ci
> w reszcie jakis konkret :)

Postaram sie ostatni raz zajechac wrednoscia. O ile sie orietuje metro
centrum nie jest na mokotowie (a tam chyba szukalas) . A co do konkretu to
to :

"> => E.Leclerc, ul. Ciszewskiego 15 / 80 % naszej ofery
=> Geant, ul. Puławska 427 / 50 % naszej oferty
=> Auchan, Piaseczno / 50 % naszej opferty
=> w Tesco również jest również duży asortyment naszych kosmetyków
=> obok Hipernovej - znajduje się apteka samoobsługowa SuperPharm, w której
jest też bardzo duża oferta naszych produktów."
i wiele innych adresow nie bylo konkretne ze piszesz WRESZCIE?

(niewyspana) Kropelka

1. Data: 2003-01-23 08:46:26

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> [...]

hej, sluchajcie, ale przeciez w wawie jest sklep firmowy ziai...
wystarczylo przekopac archiwum, zeby znalezc adres....

http://mitica.w.interia.pl
zawsze szukałam krajobrazów przedboskich.
stąd moja słabość do Chaosu.
(za e.cioranem)

1. Data: 2003-01-23 09:05:37

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

beda sie denerwowac ze odpowiedzi nie dostaja. Ale kto by mial cierpliwosc
odpowiadania tego samego po kilka razy....

Kropelka

1. Data: 2003-01-23 11:50:55

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b0o71u$gm7$1@news.tpi.pl...

> [...]
> jest też bardzo duża oferta naszych produktów."
> i wiele innych adresow nie bylo konkretne ze piszesz WRESZCIE?

Brak mi slow juz
dajcie mi juz spokoj

1. Data: 2003-01-23 11:52:27

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilku wanien czasu.....a jakos nawet wiaderka czasu pod choinke
> nie dostalam (chco bylam dosc grzeczna przez ubiegly rok). ale

noi otoz to
trzeba miec na to czas

1. Data: 2003-01-23 11:52:31

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> Brak mi slow juz
> dajcie mi juz spokoj

Biedactwo,
skrzywdzili Cie,
powiedzieli ze Cie nie lubia,
ze Twój poziom jest niski.....
Teraz szybciutko do psychologa... zebys nie wpadła w kryzys twórczy,
artystko od 7 bolesci.....

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-23 12:48:49

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"toffu" <t...@p...waw.pl> wrote in message
> [...]
> Jakby ktos pytal oczywiscie :)
>

> toffu
>
> ja tez dzis kupilam i tez w drogerii "natura" tyle, ze na Tarchominie w
Warszawie.

Pozdrawiam, Guska

Oczyszczanie twarzy
solarium - kosmetyki