Odp: kupuje tuje

1. Data: 2000-08-31 11:18:23

Temat: Odp: kupuje tuje
Od: "Marian" <m...@o...chelm.pl> szukaj wiadomości tego autora

xxxxxxxxxxxxx
Użytkownik m.mierzejewski <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1L6r5.732$m...@n...tpnet.pl...

2. Data: 2000-09-05 07:16:44

Temat: Re: kupuje tuje
Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale nie bardzo rozumiem odpowiedzi , mialem klopoty z serwerem
i dopiero dzis moge odbierac newsy, jeszcze raz ponawiam pytanie o te
nieszczesne tuje

3. Data: 2000-09-06 11:37:52

Od: "Slawek" <s...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o namiar na te brabanty bo też chciałbym je kupić po tej cenie

Sławek
s...@d...com.pl

Użytkownik Marian <m...@o...chelm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3arr5.2068$l...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-09-07 04:17:18

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo wiem kto pyta: Marian, Mariusz czy Mierzejewski.

Nie wiem kogo zapytac, czy kupione rosliny sa w doniczkach.
Proponuje (jezeli w doniczkach) zestawic je razem i na zime zasypac
pojemniki zienia lub kora lub trocinami ale po pierwszych przymrozkach.
W zaleznosci od wielkosci roslin i mozliwosci, rosliny przesadzic do
wiekszych pojemników i pielegnowac je jeszcze z rok. Posadzenie do gruntu
zbyt malych moze wplynac na ich gorszy rozwój bowiem w gruncie trudniejsza
jest ich pielegnacja.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-07 15:38:31

Od: "Barbara Guzek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

rabant jest odporny więc można sadzić teraz tylko przypadkiem ich nie nawoż
bo napewno padną!! Ani teraz, ani nawet wiosną - takie małe rośliny muszą
się najpierw przekorzenić a nawożenieniepotrzebnie stymuluje wzrost częśc
nadziemnej co utrudnia korzenienie. Wiosną musisz je podlewać i naprawdę
dokładnie odchwaszczać

6. Data: 2000-09-08 19:36:43

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:
> [...]
> zbyt malych moze wplynac na ich gorszy rozwój bowiem w gruncie trudniejsza

To znaczy ...? Mi sie zawsze wydawało, że z doniczkami jest wiecej
"cyrku" - np. latwiej takie roslinki zasuszyc.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

7. Data: 2000-09-09 04:07:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
Mi sie zawsze wydawało, że z doniczkami jest wiecej
> "cyrku" - np. latwiej takie roslinki zasuszyc.

Trzeba podejść indywidualnie. W gruncie może być zadeptane przez zwierzęta i
dzieci. Ważne czy po wysadzeniu do gruntu, łatwe będzie ich podlewanie.
Jeżeli rośliny posadzone są daleko od miejsca zamieszkania to nie
dopilnujemy ich odpowiednio. W doniczkach możemy je cieniować a w gruncie,
nie. itd.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

8. Data: 2000-09-11 07:24:36

Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam

To ja pytalem czyli Mariusz Mierzejewski(jedna osoba :-) , dzieki za odpowiedzi
, ja kupuje (nie pamietam dokladnie nazwy ale na 99% Green Market) w
Skierniewicach na ulicy Mazowieckiej a namiar dostalem od szanownego Kszysztofa
Marusinskiego

pozdrawiam
Mariusz Mierzejewski

Jakie kwiaty (byliny)