kupujecie probki na allegro?

1. Data: 2005-02-20 17:14:45

Temat: kupujecie probki na allegro?
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie dylematy....
Nie chodzi mi o jedna probke 5-7 ml kremu, ale o np 10 probek a 3 ml, co
daje powiedzmy prawie pelnowymiarowy produkt. Tyle ze w probkach. Cenowo
kusi, ale czy faktycznie warto?
hafsa

1. Data: 2005-02-20 18:52:24

Temat: Re: kupujecie probki na allegro?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
> Mam takie dylematy....
> Nie chodzi mi o jedna probke 5-7 ml kremu, ale o np 10 probek a 3 ml, co
> daje powiedzmy prawie pelnowymiarowy produkt. Tyle ze w probkach. Cenowo
> kusi, ale czy faktycznie warto?

Ja tego nie praktykuję. Kupuję próbkę, żeby w spokoju przetestować i jesli
mi podpasuje to wolę uzbierać na pełnowymiarowy produkt. Czasem zdarza mi
się kupić kilka próbek tego samego kremu na raz, ale ma to miejsce w
przypadku, gdy produkt jest już przetestowany i bardzo przypadł mi do
gustu - wtedy kupuję, żeby mieć na podróże. Tak zrobiłam w przypadku 'hydra
zen' lancome. Kupiłam na allegro 4 próbki i zabieram po jednej na wyjazdy,
bo pełnowymiarowe opakowanie jest duże i ciężkie (masywny słoik z grubego
szkła).
Ale żeby tak 10 x 5 ml, to nie dla mnie taka oferta....

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-20 19:01:41

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Nie chodzi mi o jedna probke 5-7 ml kremu, ale o np 10 probek a 3 ml, co
> daje powiedzmy prawie pelnowymiarowy produkt. Tyle ze w probkach. Cenowo
> kusi, ale czy faktycznie warto?

Mnie tez kusi, ale wydaje mi sie, ze to jednak nie to samo. Chyba
jednak kremowi robi lepiej siedzenie w zamknietym sloiczku niz
w saszetce z probka, zwlaszcza otwartej. Czytalam gdzies, ze probki
miewaja krotsze terminy waznosci, niz pelnowymiarowe produkty,
bo latwiej szkodza im zmiany temperatury, swiatlo itp. Pewnie nie
zawsze i nie wszystkie, zwlaszcza ze niektore firmy robia probki nie
w saszetkach, ale w tubeczkach/buteleczkach/pudeleczkach, ale jednak.

Poza tym, to juz zupelnie subiektywne, wole normalne opakowania, niz
babranie sie w probce - zacznijmy od tego, ze bez nozyczek zwykle
nie da sie ich sensownie otworzyc, bo nawet jak jest naciecie do
oddzierania rogu, to sie wszystko strzepi i rozlazi; poza tym
taka otwarta saszetke trudniej przechowywac niz zakrecony sloiczek.

No i mam jeszcze niejakie opory moralne przed hurtowym nabywaniem
probek. Bo, hmm... skad mam wiedziec, czy nie jest to aby przypadek pani
z drogerii, co zamiast rozdac klientkow wyniosla do domu i pokatnie
opycha na Allegro?

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2005-02-20 21:53:56

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mnie tez kusi, ale wydaje mi sie, ze to jednak nie to samo. Chyba
> jednak kremowi robi lepiej siedzenie w zamknietym sloiczku niz
> w saszetce z probka, zwlaszcza otwartej.

Z drugiej strony grzebanie palcami w sloiczku powoduje, ze pod koniec
uzywania ma juz inny sklad chemiczny i pewnie nieco zmienione dzialanie;) Co
by tu nie mowic rak sterylnych nie mamy. Najlepiej uzywac szpatulki, ale ja
nie mam do tego cierpliwosci. A juz prawie idealem sa kremy z dozownikiem.
Szkoda, ze wszystkich takich nie robia.

> [...]
> oddzierania rogu, to sie wszystko strzepi i rozlazi; poza tym
> taka otwarta saszetke trudniej przechowywac niz zakrecony sloiczek.

No, wlasnie. Troche z tym zachodu.

Jak do tej pory nie zdarzyl mi sie zakup probek jako kremu na co dzien. Mam
jakies blizej niesprecyzowane opory. Zdecydowalabym sie gdyby chodzilo o
wyprobowanie jakiegos produktu z wyzszej polki.

Pozdrawiam, Ada.

1. Data: 2005-02-21 08:30:39

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie dylematy....
> Nie chodzi mi o jedna probke 5-7 ml kremu, ale o np 10 probek a 3 ml, co
> daje powiedzmy prawie pelnowymiarowy produkt. Tyle ze w probkach. Cenowo
> kusi, ale czy faktycznie warto?

kupuja cpróbki napedzamy ich brak w sklepie ale sama wiem ze nie zawsze
pani da ci sama próbkębez zostawienia w perfumeri 100 zł ,nie zawsze one
sa,itp.
osobiscie kupuje próbki zapachów w zaprzyjażnionym sklepiku od 7 do 12 zł.

jezeli mam próbki kremów to takż elubie je miec na wyjazdy i wtedy
wyciskac próbkę do pustego słoiczka po innym kremie ,nie lubie zostaiwac
otwartej próbki bo krem schnie.
p.

1. Data: 2005-02-21 10:32:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-20 22:53,Użytkownik Ada ziewnął szeroko i rzekł:

> Z drugiej strony grzebanie palcami w sloiczku powoduje, ze pod koniec
> uzywania ma juz inny sklad chemiczny i pewnie nieco zmienione dzialanie;)

Niektóre firmy, np Dermika, dołączają do kremu szklany "patyczek" do
nakładania kremu.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-21 11:05:29

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cvcdkt$sak$4@nemesis.news.tpi.pl:

> Niektóre firmy, np Dermika, dołączają do kremu szklany
> "patyczek" do nakładania kremu.

Na szklany to on mi nie wygląda, na plastikowy to i owszem.
atsd Jak Ci Preventi na dzień się podoba? ;)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-02-21 11:22:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-21 12:05,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Na szklany to on mi nie wygląda, na plastikowy to i owszem.

No ja mam szklany jak nic :) Może w różnych kremach są różne?
> atsd Jak Ci Preventi na dzień się podoba? ;)

Jeszcze nie próbowałam. Napisałam Ci w mejlu, że najpierw wykończę Daxa
(który kiepsko nawilża, ale przynajmniej nie podrażnia), a potem zabiorę
się za Dermikę, żeby ją właściwie ocenić i przyzwyczaić do niej skórę :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-21 11:37:11

Od: Ania <l...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Dnia 2005-02-21 12:05,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> No ja mam szklany jak nic :) Może w różnych kremach są różne?

Najwyraźniej zmienili. Bo w MatB przedtem był szklany, (mam jeszcze ten
stary), a teraz jest plastikowy.

Ania

1. Data: 2005-02-21 11:54:06

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Ja tego nie praktykuję. Kupuję próbkę, żeby w spokoju przetestować i jesli
> mi podpasuje to wolę uzbierać na pełnowymiarowy produkt.

Ja jeszcze nie kupilam, ide do perfumerii i mi daja to co chce.

> Ale żeby tak 10 x 5 ml, to nie dla mnie taka oferta....

No wlasnie, jakos "moralnie" te zakupy nie dla mnie. Cenowo ok, ale....
probka tylko w podrozy jest ok. W domu wole sloiczek/butelke/cos normalnego
w kazdym badz razie.
Hafsa

Fluid z pudrowym wykończeniem.
nieuczulajacy tusz do rzes