kupujecie ubrania w prezencie?

1. Data: 2005-11-30 16:08:10

Temat: kupujecie ubrania w prezencie?
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tegoz pytania natchnal mnie filmik reklamowo-sponsorowany w TVN Style.
Mianowice dwie kobiety spotykaja sie na kawie i opowiadaja co kupily juz na
prezent i w ktorym sklepie mozna dostac dane cudo...
Jedna Pani wyciagnela ceglasta welurowa marynarke dla meza, druga sweter dla
corki. Potem Pani nr 1 spodnie bodajze dla matki, na co Pani nr 2 zachwycila
sie i stwierdzila, ze tez musi kupic takie w prezencie...
IMO oprocz swetra pozostale pomysly byly idiotyczne. Marynarki i spodnie
naleza do takich ubran, ktore trzeba przymierzyc, bo musza lezec dobrze, a
znajomosc rozmiaru tutaj nic nie pomoze...
Ale moze to tylko moje uprzedzenia?
JAk jest u Was?

pozdr
yas

1. Data: 2005-11-30 16:22:27

Temat: Re: kupujecie ubrania w prezencie?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> naleza do takich ubran, ktore trzeba przymierzyc, bo musza lezec dobrze, a
> znajomosc rozmiaru tutaj nic nie pomoze...

tez mi sie pomysl kupowania marynarki dla kogos wydaje
dyskusyjny, ale moze sa osoby o na tyle standardowych i
"latwych" wymiarach, ze wiekszosc na nich dobrze lezy? o
mnie tego powiedziec nie mozna, ale nie raz sie zaobserwowalam,
ze sa tacy, co nigdy nie narzekaja, ze cos na nich zle
lezy. tacy standardowi, jakby pod sklepy odziezowe
robieni :)

poza tym: ktos moze byc przyzwyczajony do okreslonego modelu
czy serii konkretnej firmy i nosic ciagle ten sam rozmiar -
wtedy mozna w miare bezpiecznie kupowac. tylko, ze
u nas takich firm malo - dlugo obecnych na rynku
i "trzymajacych" jakosc, styl i rozmiary. w co tanszych
sieciowkach mozna kupic dwie rozne rzeczy w tym samym
rozmiarze, ale jedna za duza, a druga za mala. dlaczego
sweter w rozmiarze L w C&A ze mnie spadal, a kamizelka
46 (XL albo nawet XXL) nie chciala sie dopiac?

osobiscie bardzo lubie kupowac prezenty ubraniowe,
choc jest to raczej trudne. ale moze sie udac.

-- kasica

1. Data: 2005-11-30 16:28:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga " <y...@W...gazeta.pl> wrote in message
(...)
> Ale moze to tylko moje uprzedzenia?
> JAk jest u Was?

ja kupuje ubrania w prezencie. najczesciej sa to ubrania
gornej czesci ciala (koszule, bluzki, swetry), kiedy wiem mniej wiecej jaki
rozmiar ma
obdarowywany. (z tymze w USA mozna dostac tzw gift receipt, czyli dowod
kupna ale bez wydrukowanej ceny i kiedy obdarowanemu cos nie nie podoba,
spokojnie z tym
paragonem moze oddac do sklepu niechciany prezent).

iwon(k)a

1. Data: 2005-11-30 18:16:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 30 listopada 2005 17:08 użytkownik
Aga , sącząc kawkę, wyklepał:

> Ale moze to tylko moje uprzedzenia?
> JAk jest u Was?

Ja kupuję obrania w prezencie. Dla męża. Ubrania prezentowane przeze mnie
ograniczają się do:
a) t-shirtów
b) koszul (wiecznie zapominam, jaki ma rozmiar kołnierzyka, grrrr...)
c) krawatów :)

Swetry wybiera sam - zawsze inne niż ja proponuję, spodni nie odważyłabym
się kupić - musiałby zmierzyć.
Generalnie myślę, że jeśli ktoś zna czyjeś rozmiary, to czemu nie. Zawsze
jednak jest ryzyko, bo rozmiar rozmiarowi nierówny.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-30 18:46:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na
> prezent i w ktorym sklepie mozna dostac dane cudo...

ogladalysmy ten sam problem:) zwykle jak kogos znam na wylot, to kupuje,
wiekszosc sklepow zgadza sie na zwroty w razie czego. ale najczesciej
sprytnie podpatruje, co sie np. mezowi podoba w sklepie i potem jest mega
niespodzianka:) jedynie, czego wogole nie czuje, to kupowanie krawatow i
nie-gladkich koszul...

1. Data: 2005-11-30 20:02:09

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Generalnie myślę, że jeśli ktoś zna czyjeś rozmiary, to czemu nie. Zawsze
> jednak jest ryzyko, bo rozmiar rozmiarowi nierówny.

Ja ubrania tez kupuje w prezencie, ale wlasnie tego typu - malo inwazyjne.
Koszulki, bielizna, koszule sa standardowe :) Jakies szale, rekawiczki itp.
Ale marynarki lub garnituru komus nie odwazylabym sie bez mierzenia kupic,
nawet znajac rozmiar. Chyba ze druga identyczna jak ten ktos ma, na zmiane ;)
Bo marynarka musi lezec, a poki sie nie zmierzy, to nie wiadomo czy gdzies nie
ciagnie, gdzies sie nie marszczy itp. A zamaist ceregieli z pozniejszym
oddawaniem/wymiana to juz wolalabym wczesniej wyciagnac delikwenta/tke do
sklepu i sprawdzic pare modeli :)
A spodnie to totalna kleska, bo ja sama kupujac spodnie dla siebie i wiedzac
dokladnie jaki mam rozmiar z 10 par wzietych do mierzenia wybiore jedna albo
zadnej...

No chyba, ze ktos rzeczywiscie podpada pod wymiary standardowego klienta :D
Ja niestety nie.

yas

1. Data: 2005-12-01 07:37:49

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale moze to tylko moje uprzedzenia?
> JAk jest u Was?

Kupuje dla siostry, bo mamy ten sam rozmiar stopy, ten sam wzrost i ten sam
rozmiar ubran.
Gust rozny, ale dosc dobrze wiem, co sie jej spodoba.

Magda

1. Data: 2005-12-01 09:28:49

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
> corki. Potem Pani nr 1 spodnie bodajze dla matki, na co Pani nr 2 zachwycila
> sie i stwierdzila, ze tez musi kupic takie w prezencie...

Widzialam te panie i po kilku minutach decenilam inteligencje i
blyskotliwe rozmowy w ,,Musisz to miec'' ;)

> JAk jest u Was?

Tak ja wiekszosc, ktore do tej pory napisaly - tylko dla najblizszych,
ktorych mniej wiecej znam gust, i tylko to, co ma spora tolerancje
rozmiaru (np. swetry) albo bardzo dokladnie okreslony rozmiar (np. koszule).

th

1. Data: 2005-12-01 09:59:24

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> naleza do takich ubran, ktore trzeba przymierzyc, bo musza lezec dobrze, a
> znajomosc rozmiaru tutaj nic nie pomoze...

kupuję np. bluzki, sweterki, piżamy itp. dla mojej mamy, bo mamy ten sam
rozmiar, więc zawsze je przymierzam. dla brata i TŻta kupuję swetry i T-
shirty na wzrost, chociaż z TŻtem jest więcej problemów, bo jest nietypowo
chudy i większość swetrów na nim wisi, więc ostatni kupiłam mu razem z nim,
naprzymierzał się chyba z pół godziny :)

1. Data: 2005-12-01 10:48:57

Od: "karolkaa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, kupuje ubrania w prezencie:)
archiwum i przeszukiwanie newsów