kurz, mnostwo kurzu

1. Data: 2008-01-30 10:33:36

Temat: kurz, mnostwo kurzu
Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie maly pokoj - 9m2. W nim tylko lozko, telewizor na scianie, maly
stolik i krzeslo. Na podlodze panele. No i dwa razy w tygodniu trzeba myc
podloge, bo gromadza sie takie wielkie keby kurzu. Myje to Cifem Brilliance
do podlog i po kilku dniach znowu to samo. Jaka moze byc przyczyna? Da sie
cos z tym zrobic? Myslalem, ze moze nawilzacz powietrza pomoze, ale w sumie
nie wiem jaka mam tu wilgotnosc, bo nie mam higrometru. Pokoj jest uzywany
tylko jako sypialnia.

2. Data: 2008-01-30 12:54:09

Temat: Re: kurz, mnostwo kurzu
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoze, ale w sumie nie wiem jaka mam tu wilgotnosc, bo nie mam
> higrometru. Pokoj jest uzywany tylko jako sypialnia.

Możesz spróbować zmienić posciel na mniej kurzącą np z satyny?

3. Data: 2008-01-30 20:41:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoze, ale w sumie nie wiem jaka mam tu wilgotnosc, bo nie mam
> higrometru. Pokoj jest uzywany tylko jako sypialnia.

Wyprowadzić się z centrum na peryferia?
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

4. Data: 2008-01-30 22:20:46

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" napisał w wiadomości ...
> Wyprowadzić się z centrum na peryferia?

Hmm... Z moich obserwacji wynika że na prawdziwej wsi (bez asfaltów) kurzy
się dużo bardziej niż w centrum dużego miasta. Ba, nie dość że się kurzy to
jeszcze inne brudy wpadają do domu przez okna i drzwi. Utrapieniem są
liście, nasiona i pyłki. Osobiście jednak wolę to niż smród spalin.
Pzdr
Magda
PS Dużo zanieczyszczeń generują zwierzęta domowe. Może autor wątku posiada
jakiegoś futrzaka...

5. Data: 2008-01-30 23:03:37

Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Wyprowadzić się z centrum na peryferia?

No spoko. I bede na uczelnie trzy godziny dojezdzal codziennie :P

6. Data: 2008-01-30 23:04:16

Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <y...@b...pl> wrote in message
> PS Dużo zanieczyszczeń generują zwierzęta domowe. Może autor wątku
> posiada jakiegoś futrzaka...

Nie posiada. Znaczy posiada, ale w innym miescie ;)

7. Data: 2008-01-30 23:31:15

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a):
> Wyprowadzić się z centrum na peryferia?
<<<<<<<<<<<<<<
E tam, mieszkam na peryferiach i mam ten sam problem.

EvT

8. Data: 2008-01-31 09:59:45

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekE320 wrote:
> [...]
> powietrza pomoze, ale w sumie nie wiem jaka mam tu wilgotnosc, bo nie
> mam higrometru. Pokoj jest uzywany tylko jako sypialnia.

Sprawdź, czy to nie materac tak pyli.

pozdrawiam,

mirek

9. Data: 2008-01-31 11:18:43

Od: "bartekE320" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mirosław Aleksander Moczyróg" <m...@g...pl> wrote in message
> Sprawdź, czy to nie materac tak pyli.

Kurde, to jest nowy materac lateksowy z Koła :)

10. Data: 2008-01-31 12:31:14

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
rnetia.pl
użytkownik *TMK* napisał(a):

> Możesz spróbować zmienić posciel na mniej kurzącą np z satyny?

Pościel może być źródłem dużej ilości kurzu. Satynowej jeszcze nie
próbowałem. Będę musiał to sprawdzić :)

--
Big Jack
//////

Gazowy przepływowy podgrzewacz wody
H2O Mop z TV marketu
AUDIOFIL Szczecin
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Pomiar mieszkania