kwartalnik -"Kwiaty"

1. Data: 2005-11-28 20:22:50

Temat: kwartalnik -"Kwiaty"
Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw kwartalnik ,pózniej dwumiesięcznik,łączone numery ,a teraz ?
Jedno z najlepszych pism o roślinach znikneło z rynku czy może zawiesili
działalnośc?

2. Data: 2005-11-28 20:38:08

Temat: Re: kwartalnik -"Kwiaty"
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw kwartalnik ,pózniej dwumiesięcznik,łączone numery ,a teraz ?
> Jedno z najlepszych pism o roślinach znikneło z rynku czy może zawiesili
> działalnośc?

Mam numery od pierwszego do tego, w którym nie było już co czytać,
bo większość treści to były reklamy.Kupuj Kwietnik i Działkowiec,
ja się tam reklamuję, to namawiam.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-11-28 20:39:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gleba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Najpierw kwartalnik ,pózniej dwumiesięcznik,łączone numery ,a teraz ?
> Jedno z najlepszych pism o roślinach znikneło z rynku czy może zawiesili
> działalnośc?

Od paru miesięcy nie widzę w sprzedaży. I przesada z tym "najlepszym".
Gdzieś do 1996 roku może i tak, ostatnio numery były nieciekawe.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-11-28 20:48:20

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-11-28 20:51:45

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam numery od pierwszego do tego, w którym nie było już co czytać,
> bo większość treści to były reklamy.Kupuj Kwietnik i Działkowiec,
> ja się tam reklamuję, to namawiam.
> Pozdrawiam.Mirzan

"Kwietnik" przestałem kupować w 2000roku gdy zmienił się profil
pisma(bukieciarstwo,rośliny doniczkowe),"Działkowca" przestałem kupować 2
lata pózniej(ale fakt jest dobry),obecnie kupuje "Ogody" bo nie widzę na
rynku nic lepszego z tej branży

6. Data: 2005-11-30 09:31:53

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> bo większość treści to były reklamy.Kupuj Kwietnik i Działkowiec,
> ja się tam reklamuję, to namawiam.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ogłaszasz się w Kwietniku? Nie szkoda Ci pieniędzy?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

7. Data: 2005-11-30 10:13:10

Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:
(...)
> Mam numery od pierwszego do tego, w którym nie było już co czytać,
> bo większość treści to były reklamy.Kupuj Kwietnik i Działkowiec,
> ja się tam reklamuję, to namawiam.
> Pozdrawiam.Mirzan
Czytam "Działkowca" regularnie, co nie znaczy, że wszystko co tam jest
wydrukowane,
ale nie spotkałam tam Twojej reklamy.
Teraz przejrzałam dokładnie nr12/05 i nic.
W jakim nr pojawiały się?

pozdrawiam Krycha

8. Data: 2005-11-30 14:57:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogłaszasz się w Kwietniku? Nie szkoda Ci pieniędzy?

Ano zdzierają nieźle,za całkiem ,małe ogłoszenie Kwietnik bierze
półtora stówki.Za jeszcze mniejsze Działkowiec zdziera Ponad 2 stówy.
To dopiero połowa kosztów miesięcznych firmy której nawet nie ma.
Inna możliwość to nic nie robić i czekać...
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-11-30 19:39:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> [...]
> To dopiero połowa kosztów miesięcznych firmy której nawet nie ma.
> Inna możliwość to nic nie robić i czekać...

Nadepnij mi na odcisk to ci sprzedaż ponoć skoczy.
;-)
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-12-01 08:40:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadepnij mi na odcisk to ci sprzedaż ponoć skoczy.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Musiałbym mieć buty ciężkie i olbrzymie.Sprzedaż bardziej zależy
od klientów niż ode mnie.
Pozdrawiam.Mirzan

Jestem dumny jak paw
Chory Phalaenopsis {fotka}