kwas asparaginowy

1. Data: 2004-05-17 18:50:24

Temat: kwas asparaginowy
Od: "M.Jamroz" <m...@c...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

kupilem w aptece aspargin bowiem chce poprawic swoja wydolnosc psychiczna
:-). Czy przy uzywaniu k. asparaginowego poprawi mi sie ogolna kondycja,
czy sa jakies przeciwwskazania ? Czytalem na jakichs nawiedzonych stronach
o neurotoksycznosci wrecz tegoz aminokwasu (strona traktowala o
aspartamie), czy cos mi grozi ?
Czy efekty dzialania asp zauwazalne sa natychmiast, jesli nie to po jakim
czasie?

dziekuje za odpowiedz:)

2. Data: 2004-05-19 19:55:07

Temat: Re: kwas asparaginowy
Od: "fargot_" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mylisz dwa pojecia kwas asparaginowy i aspartam to dwie rózne rzeczy -
aspartam to slodzik w skrócie mówiac
Aspargin ( lepszy jest Magne Balans tez dwie sole tego kwasu - magnezu i
potasu ) dziala glównie przez potas i magnez i wplywa na ogólna wydolnosc
psychoruchowa

O`Gardener
Uzytkownik "M.Jamroz" <m...@c...uw.edu.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2004-05-20 18:56:41

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aspargin ( lepszy jest Magne Balans
dlaczego?

4. Data: 2004-05-20 19:08:46

Od: "fargot_" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego Magne Balans ?
Powodów jest wiele ale wymagaja dluzszych wywodów ( dowodzenie ) - a wiec np
nie zawiera cukru !

5. Data: 2004-05-20 22:23:16

Od: "Kristoff" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fargot_" <f...@p...onet.pl> napisał:
> mylisz dwa pojecia kwas asparaginowy i aspartam to dwie rózne rzeczy -
> aspartam to slodzik w skrócie mówiac

Rozwijając bardziej temat - aspratam to ester metylowy
asparagino-fenyloalaniny. Na tych "nawiedzonych stronach" piszą natomiast o
tym że powstający w rozpadzie aspartamu kw. asparaginowy ma być rzekomo
toksyczny. IMO - przesadzają.

Pozdrawiam,
K.

6. Data: 2004-05-22 12:07:11

Od: "alexandra" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dlatego że nie zawiera cukru??
Porównaj ceny.
A inne plusy przemawiające za Magne Balans?

7. Data: 2004-05-22 12:35:38

Od: "M.Jamroz" <m...@c...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wiec czy sa jakies przeciwsskazania czy jakies uwagi odnosnie stosowania
Asp codziennie 3x na dobe ? jak neurotoksycznosc czy inne takie :)

permethryna
przeliczanie stężenia
SONAL
APTECUS