opryszczka - moze cos nowego..?

1. Data: 2004-05-17 22:12:48

Temat: opryszczka - moze cos nowego..?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przeszukałam archiwum ale mało tutaj na ten temat było...
Jestem nieszczęśliwą posiadaczką aktywnego wirusa opryszczki. Kiedyś
pojawiała się u mnie rzadko (raz na pol roku) za to bardzo obficie - np po 7
pęcherzyków...Ostatnio zdarza się często (np raz w miesiącu) ale w miarę
mała - pojedyncze świństwo.
Nic na mnie nie działa - chciałabym się poskarżyć i zapytać co by tu jeszcze
zrobić...
Stosowałam raz nawet antyvir (takie w tabletkach, antybiotyk chyba) i żle na
mnie zadziałało - poszła mi odpornośc ogólna, zachorowałam na rózne
rzeczy:///
Mam teraz jakieś smarowidło homeopatyczne Erpas ale nie jakoś w to nei
wierzę...
Może ktoś mógłby mi pomóc? Coś zasugerować? Powiedzieć że ktoś gdzies
wymyślił cudowny lek na to bezeceństwo...?
Dziękuję za każdą radę
Pozdroofka
Kroofka

2. Data: 2004-05-18 06:42:45

Temat: Re: opryszczka - moze cos nowego..?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś mógłby mi pomóc? Coś zasugerować? Powiedzieć że ktoś gdzies
> wymyślił cudowny lek na to bezeceństwo...?
> Dziękuję za każdą radę

zerknij moze kilka postow nizej na SONAL ;-)

pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2004-05-18 19:37:39

Od: "Kichu" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mógłby mi pomóc? Coś zasugerować? Powiedzieć że ktoś gdzies
> wymyślił cudowny lek na to bezeceństwo...?

Witam
Moja dziewczyna obsypuje potwornie, saczy sie ropa i ma to co mniej wiecej
co miesiac na wargach i nawet na brodzie. Kuracja Heviranem nic nie pomogla,
konskie dawki tego zazywala i nic. ostatnio kupila homeopatyczny Engestril
czy jakos bardzo podobnie i pomaga. Kilka razy czula ze ja zaczyna swedziec
jak by chcialo wylezc ale wziela kilka tabletek pod jezyk i nie wyszlo .
Poswedzialo poswedzialo i przestalo. Teraz kupila jeszcze jeden
homeopatyczny, nazywa sie sulfor complexe lehning nr 12 a wiecej informacji
i adresy aptek gdzie je mozna kupic sa na http://www.homeomed.com.pl.
Pozdrawiam i zycze powodzenia w walce. Ja na szczescie jestem na to odporny.

4. Data: 2004-05-18 19:41:03

Od: "Kichu" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialo byc ENGYSTOL, przpraszam za pomylke.

kwas asparaginowy
permethryna
przeliczanie stężenia
SONAL