kwestionariusz rol plciowych (Sandra Bem)

11. Data: 2008-06-17 09:58:59

Temat: Re: kwestionariusz rol plciowych (Sandra Bem)
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 09:19:57 +0200, medea napisał(a):

> [...]
id=9&lv2_id=5&lang=pl

> No nieźle! Wyszło na to, że mam więcej męskości niż kobiecości.
>
> ;-)
>
> Ewa

Mnie nie zaskoczyło, tylko potwierdziło - mam 91/100 z baby :-D
I tak wolę.

12. Data: 2008-06-17 09:59:38

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 11:57, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Błeeee....

Golisz?

13. Data: 2008-06-17 10:07:24

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

id=9&lv2_id=5&lang=pl

> No nieźle! Wyszło na to, że mam więcej męskości niż kobiecości.
>
> ;-)

Zaskoczona?
U mnie: osoba konwencjonalna, typowa płciowo......
Test nawet fajny, ale niektóre kryteria zabawne: "sympatycznośc". ;)
Dałam sobie 5 na 7. Chyba oki, co nie?
Albo "atletyczność" ;)).
Ciekawie jest też zrobić test za kogoś, kogo się dobrze zna.
Byłam ciekawa, która z najbliższych mi kobiet najbardziej męska.
Czy któraś przekroczy stówe na skali. I nie pomyliłam się co do przewidywań.
;)
Test chyba miarodajny.
pozdr.
o.

14. Data: 2008-06-17 10:11:45

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 02:59:38 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Golisz?

Zależy, co; nóg golić nie muszę, bo mam zbawczo łyse - za co wielkie dzięki
moim przodkiniom, w tym mamie, co na mnie się wydarła w moim dziewczęctwie,
kiedy raz, naśladując owłosione koleżanki, dokonałam zabiegu pozbycia się
urojonego (tzn. w liczbie kilku jasnych włosków na nogach) elementu
damskiej urody :-)

15. Data: 2008-06-17 11:52:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Mnie nie zaskoczyło, tylko potwierdziło - mam 91/100 z baby :-D
> I tak wolę.

Zawsze przecież mówiłaś coś o męskim mózgu.

Poza tym nie ciesz się tak bardzo, bo tam było xx/120 więc masz 91/120. :-)

Ewa

16. Data: 2008-06-17 11:58:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Zaskoczona?

W sumie nie bardzo. Robiłam jednak kiedyś inny test na płeć mózgu i
wyszła mi 100% kobieta. Ale byłam wtedy znacznie młodsza. ;-)

> Test nawet fajny, ale niektóre kryteria zabawne: "sympatycznośc". ;)
> Dałam sobie 5 na 7. Chyba oki, co nie?

No jasne!

> Albo "atletyczność" ;)).

Tu nie miałam wątpliwości, atletyczności u mnie nie znajdziesz. :-)

> Ciekawie jest też zrobić test za kogoś, kogo się dobrze zna.

To chyba nawet lepiej, bo samemu czasem się trudno określić, chociażby
np. pod względem sympatyczności.

> Byłam ciekawa, która z najbliższych mi kobiet najbardziej męska.
> Czy któraś przekroczy stówe na skali. I nie pomyliłam się co do przewidywań.
> ;)

Mi wyszło z męskości około 80, a z kobiecości 60, czyli tak trochę
bliżej mi do męskości jednak. ;-)

Ewa

17. Data: 2008-06-17 12:38:22

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jun 2008 13:52:14 +0200, medea napisał(a):

> Zawsze przecież mówiłaś coś o męskim mózgu.

Tak, ale tam nic nie było o inteligencji ;-)
Ogólnie - mój męski mózg uważa kobiety za głupsze od mężczyzn (oczywiście
od tych prawdziwych) - z kolei wie (mózg), że ja jestem znacznie głupsza
np. od mojego męża (nie mogłabym być z mężczyzną głupszym od siebie, no
żesz) ;-P

> Poza tym nie ciesz się tak bardzo, bo tam było xx/120 więc masz 91/120. :-)
>
> Ewa

Sorry, oczywiście, że na 120. Męskości mi wyszło coś ok. 45/120. Czyli
jestem 2 razy bardziej babą niż chłopem. Bałam się, że się mylę w
postrzeganiu siebie, ale nie :-D

18. Data: 2008-06-17 12:53:06

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

1634Racine<1...@R...pl>

[...]
> http://www.crossdressing.pl/main.php?lv3_id=668&lv1_
id=9&lv2_id=5&lang=pl

męskość 70/120
kobiecość 55/120

no tak, trochę-m niedookreślony :)

don gav

19. Data: 2008-06-17 12:57:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

M: 86/120
K: 86/120

Nie wiem co powiedzieć. ;)

--
CB

20. Data: 2008-06-17 12:58:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

M: 86/120
K: 86/120

Nie wiem co powiedzieć. ;)

--
CB

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> no tak, trochę-m niedookreślony :)

veto LiD wobec religijnej agresji i przemocy psychicznej
He..he
Są wśród nas.
Zemsta Krakusów ;-P
żywa skamienielina