żywa skamienielina

1. Data: 2008-06-15 12:13:03

Temat: żywa skamienielina
Od: Marcin <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Coraz rzadziej tu zaglądam, bo mierzi mnie to całe 'towarzycho'
Dochodzę do wniosku że Usnet to jest coś w rodzaju 'żywej
skamienieliny', wszyscy wszystko mogą pisać, zapisuje się to na stałe,
trudno zarządzać swoimi postami. Jest to świetne środowisko dla trolli i
zarazem bardzo niedobre środowisko do jakiejkolwiek NORMALNEJ dyskusji.
Jednocześnie zastanawia mnie dlaczego 'pewne grupy' osób nie założą
sobie jakiegoś własnego forum. (google, yahoo, i masę innych) Obecnie
jest to dość proste - zgadzam się z tym że na usnecie prościej, bo nie
trzeba wykazywać żadnej inicjatywy, wystarczy odpowiednie konto pocztowe.
Ostatnim 'bastionem' dawnego usnetu jest może jeszcze
pl.rec.turystyka.tramping...
Sytuacja z pl.sci.psychologia - jest 'poniekąd' myląca, bo ktoś kto tu
zawita trafia do swoistego 'grajdołka' kilkunastu jednostek - co to ma
wspólnego z pl sci i psychologią, tylko to że grupa jest po polsku, sci
powinno być zamienione na 'pogaduchy'.
Początkowo mnie ta sytuacja mierziła, potem sobie odpuściłem i coraz
rzadziej zaglądałem (le można czytać o aborcji, celibacie - przyznać się
bez bicia, ile tu jest 'niespełnionych duszpasterzy'?, i
'fundamentalnych' problemach polskich katolików?).
Nareszcie dojrzałem do usunięcia subskrypcji.
Marcin

2. Data: 2008-06-15 12:26:25

Temat: Re: żywa skamienielina
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:

> Nareszcie dojrzałem do usunięcia subskrypcji.

żegnamy cię, alleluja!

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.

3. Data: 2008-06-15 13:13:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 14:13, Marcin <b...@p...onet.pl> wrote:

> Ostatnim 'bastionem' dawnego usnetu...

Powiadasz, ze tesknisz za dawnym, bo bylo lepsze?
Bo dla Ciebie bylo lepsze.

No ale przeciez nic nie stoi w miejscu.

Jak myslisz, czy masz wplyw na to, by usenet nie ulegl wplywom
totalnych zmian?

> Nareszcie dojrzałem do usunięcia subskrypcji.

Aaa, to pytam niepotrzebnie, bo Ciebie juz tu nie ma.

4. Data: 2008-06-15 13:15:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 14:13, Marcin <b...@p...onet.pl> wrote:

> Jednocześnie zastanawia mnie dlaczego 'pewne grupy' osób nie założą
> sobie jakiegoś własnego forum.

To gdzie będzie to Twoje forum? - adres chociaż podaj :-)

> Nareszcie dojrzałem do usunięcia subskrypcji.

Lepiej późno, niż wcale :-)

5. Data: 2008-06-15 13:50:26

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 'fundamentalnych' problemach polskich katolików?).
> Nareszcie dojrzałem do usunięcia subskrypcji.

To jest jedna z niewielu grup na których coś jeszcze się dzieje, a więc
banda natchnionych półgłówków (nie mówię oczywiście o wszystkich na tej
grupie) razem z bezmyślną grupą osób których jedynym kontaktem z psychologią
są ich własne problemy psychiczne (to też nie o wszystkich) oraz paroma
osobami które szukają tu przyjaciół bo nigdzie indziej nie mają szansy
podleczyć kompleksów (też nie o wszytskich) bełkoczą sobie o niczym i są z
tego bardzo szczęśliwi.

6. Data: 2008-06-15 14:11:46

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 15:50:26 +0200, JanB napisał(a):

> [...]
> osobami które szukają tu przyjaciół bo nigdzie indziej nie mają szansy
> podleczyć kompleksów (też nie o wszytskich) bełkoczą sobie o niczym i są z

O, zgadzam się z Tobą, misiu :-)

7. Data: 2008-06-15 17:39:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tęsknisz za cenzurą?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Sterowalnym.
Wielki Babilon
Donald straszy
macie przepis na kurczaka curry?