kwiaty Koszalin

1. Data: 2000-08-25 04:37:34

Temat: kwiaty Koszalin
Od: "Szczepan Szrama" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych klubowiczów orientuje się kiedy i gdzie w Koszalinie odbędzie
się kiermasz kwiatów

dziękuję
Szczepan

2. Data: 2000-08-25 10:26:19

Temat: Re: kwiaty Koszalin
Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Szrama wrote:

> Czy ktoś z szanownych klubowiczów orientuje się kiedy i gdzie w
> Koszalinie odbędzie się kiermasz kwiatów dziękujęSzczepan

Czesc.
Wiem, ze 4,5 wrzesnia odbeda sie Baltyckie Targi Rolnicze w Hali
Gwardii. Pewnie bedzie tez sporo stoisk z kwiatami, gdzie bedzie sie
mozna zaopatrzyc w sadzonki.
Podobne Targi, tez w naszym wojewodztwie ,ale w Barzkowicach pod
Szczecinem beda w dniach 8-10 wrzesnia.
Pozdrawiam
Ania Pilecka

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-08-25 17:40:34

Od: e...@p...wp.pl (WP) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mozna zaopatrzyc w sadzonki.
Podobne Targi, tez w naszym wojewodztwie ,ale w Barzkowicach pod
W Kwietniku pisza ze Baltyckie Targi Rolnicze odbeda sie 2-3 wrzesnia.
Pozdrawiam
AM

4. Data: 2000-08-26 08:33:03

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2-3 wrzesnia na terenach kolo hali Gwardii, z tym, ze to nie kiermasz kwiatow tylko
IX Baltyckie Targi Rolnicze, z roku na rok coraz gorsze. W tamtym roku sprzedajacy
mieli beznadziejny wybor i sprzedawali na zasadzie czerwone roze, niskie
rozaneczniki, czy iglaki na zywoploty.
Mieszkasz w Koszalinie?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

5. Data: 2000-08-29 07:46:10

Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

WP wrote:

> [...]
> Pozdrawiam
> Ania Pilecka
> W Kwietniku pisza ze Baltyckie Targi Rolnicze odbeda sie 2-3 wrzesnia.

Hej.
Tak, juz wiem, ze 2-3.09.beda targi.
Przepraszam Szczepana i innych, ktorych wproadzilam w blad (dostalam informacje
z... ubieglego roku).
Ale na pewno na Hali Gwardii.
Pozdrawiam.
Ania

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

7. Data: 2000-09-19 18:59:53

Od: "MB" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ja też nic nie wiem :-)))

PS. sorry, nie mogłem się powstrzymać...

>Użytkownik m...@p...onet.pl <inf2.rzeszow.tpsa.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
>napisał:7461B6B7DA11D31182F100A0248C182901BE1750@in
f2.rzeszow.tpsa.pl...