kwiaty doniczkowe

11. Data: 2003-06-05 22:39:05

Temat: Re: kwiaty doniczkowe
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisała:

> Właśnie się dowiadujemy o tych sposobach - o drożdżach jeszcze nie
> słyszałam, o wodzie z ziemniaków też nie. Skorupki od jajek i fusy z kawy
> też nie mają sensu.

Fusy z kawy nie tylko nie przyspieszają, ale wprost przeciwnie hamują wzrost
kwiatów doniczkowych. Testowano w Rolniczej w Krakowie. Fusy z herbaty można
dodawać.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

12. Data: 2003-06-06 05:55:53

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego skorupki nie mają sensu? Słyszałam, że bardzo dobre do palm - z
wapnem
???
Pozdrav. Rene

13. Data: 2003-06-06 06:51:09

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbofhk$k5t$2@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):
> "Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> To jest PS czy HZ?
>
> Pełna wątpliwości, Basia.

Hejka. To jest szczera prawda. Wody po ugotowaniu jajek nie wylewamy
tylko podlewamy nią kwiaty doniczkowe. Po prostu taka tradycja. :-)
Pozdrawiam prawdziwie Ja...cki

Bruk "kocie lby"
Iglaki(świerki)
Nawóz z trawy