kwitnąca jabłoń

1. Data: 2002-09-30 17:55:29

Temat: kwitnąca jabłoń
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj z jamnikiem Gwidonkiem wybraliśmy się spacerkiem na działeczkę.
Krety na razie spacyfikowane i już mi sie wydawało, że nic ciekawego się nie
dzieje gdy zauważyłem po raz trzeci kwitnącą jabłoń marki
(najprawdopodobniej) Close. Po drugim kwitnieniu są już owoce o średnicy
5-ciozłotówki i przy w miarę ciepłym pażdzierniku mają szanse dojrzeć. Jest
ponad 20 jabłuszek. Pierwsze jabłka zeżarły ptaszory no to chyba teraz
otrzymamy skromną rekompensatę.
Jarek Siedlecki

2. Data: 2002-10-09 11:37:14

Temat: Re: kwitnąca jabłoń
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pierwszy owoc z drugiego kwitnienia mojej jabłoni. Leżał na trawie pod
drzewem. Ma prawie 6 cm średnicy, jest trochę kwaśny (no może bardzo) ale na
upartego można zjeść. Już szukam przepisu na pyszną szarlotkę.
Jarek Siedlecki

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jest
> ponad 20 jabłuszek. Pierwsze jabłka zeżarły ptaszory no to chyba teraz

I Jesienne Spotkanie Ogrodowe we Wrocławiu
Re: baby - krasnale
Re: altana
Ratunku !
trawnik a meskie geny