ładnie proszę

1. Data: 2005-03-02 22:43:50

Temat: ładnie proszę
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak moglibyście mi pomóc byłabym wdzięczna, potrzebuję zamienniki DMC na
ariadnę, ale nie mogę znaleźć parę numerków (patrzyłam na stronę ariadny) 353,
598, 776, 793, 995, 996, 3726, 606, 724, 905, 947, 962, 976. Bardzo dziękuję z
góry za pomoc pozdrawiam Aśka

1. Data: 2005-03-03 06:33:16

Temat: Re: ładnie proszę
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 598, 776, 793, 995, 996, 3726, 606, 724, 905, 947, 962, 976. Bardzo dziękuję z

A patrzyłaś na strone Haftów Polskich tam jest zamiennik mulin.
Tu masz adres:
http://www.haftypolskie.com.pl/?p=zamiennik_muliny

Może to coś da:)

-----------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-03-03 06:55:58

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ryba50 napisał:

> [...]
> 598, 776, 793, 995, 996, 3726, 606, 724, 905, 947, 962, 976. Bardzo dziękuję z

sprawdzilam w mojej "magicznej" tabelce ale widnieje tylko 1 kolor
353 - ariadna 455
reszta jest albo tuz obok w numeracji albo nie ma.
Ariadna jest bardziej uboga w kolorystyce wiec to nie dziwi.
Nie lepiej stosowac oryginalnej dmc?

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-03-03 07:03:12

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------
> "Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
> i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau
Niby tak, ale nie wiem czy to brak czasu czy lenistwo ale we wszystkich
znanych mi miejscach w moim mieście byłam i nie ma muliny DMC (porażka).Dzięki
za pomoc. Pozdrawiam Aśka
niestety trzeba iść do pracy

1. Data: 2005-03-03 07:06:34

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ryba50 napisał:

> [...]
> znanych mi miejscach w moim mieście byłam i nie ma muliny DMC (porażka).Dzięki

to moze zastosowac konwersje na Anchor..?

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

[decoupage] pytania o materialy i problem
xxx DMC Iris i Marigold
zolta kanwa - ktos szukal
xxxxx Bardzo prosze
{szydelok}Jakie dorobic rekawy do bluzki zrobionej slupkami?