[decoupage] pytania o materialy i problem

1. Data: 2005-03-02 22:29:27

Temat: [decoupage] pytania o materialy i problem
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Moja znajoma zabrala sie ostatnio za decoupage i ma problem z pekaniem
farby.
Zreszta pytanka o materialy tez sa ode mnie, bo mam zamiar sie wkrotce
nauczyc
jak sie nieco odrobie...

Problem pierwszy to gdzie (w Krakowie lub na sieci) i jaki lakier kupić
żeby ładnie
i szybko pękał, a także co kupić do przyklejania serwetek, lub czym to
robić.

Ja dostałam lakier pękający do farb wodnych Maimeri-Idea Medium nr 742
(ta firma produkuje też zestaw do pękania podkład + lakier ale nie
było-może lepsze) i zrobiłam tak:
-powierzchnie pomalowałam farbą akrylową
-poczekałam aż wyschnie
-pomalowałam lakierem (nie nanosi sie ładnie i równo może za gesty lub
coś innego, w kazdym razie zlewa się i zostają paski z minimalną ilością
lakieru lub nawet bez, maluje wszystko wzdłuż tymi samymi ruchami)
-poczekałam aż wyschnie
-nałożyłam farbe akrylową malując tymi samymi ruchami wzdłuż
-tam gdzie był lakier bardzo nieciekawe pionowe drobniutkie i prawie
niewidoczne pęknięcia

Gdzie robię błąd????

-lakier za grubo czy za cienko?
-lakier przesuszony?
-jak zrobić pękniecia nie wzdłuż tylko taką siateczkę z wieloboków?

Bede ogromnie zobowiazana za pomoc i rady!
pozdrawiam cieplutko
Kaila, ostrzaca sobie zabki na decoupage :)

--
http://www.koronki.art.pl
http://www.kaila.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2005-03-03 01:20:59

Temat: Re: [decoupage] pytania o materialy i problem
Od: "antosia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Zajrzyj na www.kaan.pl a dokladnie
http://www.kaan.pl/forum/index.php?showforum=36

Antosia
.

1. Data: 2005-03-03 07:26:33

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "antosia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witaj
>
> Zajrzyj na www.kaan.pl a dokladnie
> http://www.kaan.pl/forum/index.php?showforum=36

A najlepiej będzie jak zajrzysz na to forum:

Drożdżóweczka juz tam od nas poszła.

Kasia

1. Data: 2005-03-03 14:37:11

Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A najlepiej b?dzie jak zajrzysz na to forum:
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=23390

Dzieki ogromne!!! Bedziemy sie wczytywac :))

pozdrowka
Kaila & Marta (wirtualnie)

--
http://www.koronki.art.pl
http://kaila.pl
http://www.kaila.biz

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

xxx DMC Iris i Marigold
zolta kanwa - ktos szukal
xxxxx Bardzo prosze
{szydelok}Jakie dorobic rekawy do bluzki zrobionej slupkami?
[szydelko] tlumaczenie francuski - polski