ladniejsze piersi i wlosy ;)

1. Data: 2005-09-29 08:38:54

Temat: ladniejsze piersi i wlosy ;)
Od: "nicolla" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czytalam kilka grup dyskusyjnych ale nigdzie nie moge znalesc
opowiedzi na moje pytania:

1.czy przy plastrach antykoncepcyjnych powiekszaja sie piersi jak po
tabletkach antykoncepcyjnych?

2.czy plastry ant. wplywaja na stan skory i wlosow jak tabletki anty.ze staja
sie ladniejsze,skora mniej sie blyszczy w przypadku cery tlustej i miesznaej i
wlosy sa mocniejsze?
przestalam brac pigulki z powodow zdrowotnych i mam problemy zcera i wlosami i
zastanawia mnie czy plasterki rozwiaza ten problem (hormony)

I nie piszcie zebym zapytala lekarza,pracuje i nie mam jak a na prywatnego
mnie niestety nie stac.. ;(

pozdrawiam

nicolla

1. Data: 2005-09-29 08:42:54

Temat: Re: ladniejsze piersi i wlosy ;)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sep 2005 10:38:54 +0200, in pl.rec.uroda "nicolla"
<n...@v...pl> wrote in
<3...@n...onet.pl>:

>I nie piszcie zebym zapytala lekarza,pracuje i nie mam jak a na prywatnego
>mnie niestety nie stac.. ;(

A lekarz z przychodni publicznej, który wypisze/wypisał Ci receptę na
plastry, jest niemową?

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-29 09:05:04

Od: "nicolla" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A lekarz z przychodni publicznej, który wypisze/wypisał Ci receptę na
> plastry, jest niemową?

lekarz sadze, ze nie jest niemowa...

a ja kupie plastry od kolezanki, ma 2 opakowania
ale raczej nic o nich nie wie bo tez dopiero zaczyna stosowac...
jak pisalam do lekarza nie mam kiedy pojsc bo praca...
i w internecie tez nie znalazlam tych info..pytam moze ktos wie z autopsji

pozdrawiam

nicolla

1. Data: 2005-09-29 09:18:06

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nicolla" wrote in message news:308b.0000232f.433bae40@newsgate.onet.pl...
> [...]
| jak pisalam do lekarza nie mam kiedy pojsc bo praca...
| i w internecie tez nie znalazlam tych info..pytam moze ktos wie z autopsji

nicolla, nie obraź się... ale to, co masz zamiar zrobić, jest potworną
głupotą... hormony są poważnym tematem i dlatego to lekarz powinien Ci je
dobrać. W końcu twój organizm nie jest taki sam jak koleżanki. Poza tym
napisałaś, że ze względów zdrowotnych nie możesz brać pigułek, ale nie
napisałaś, co w pigułkach ci szkodzi... Może właśnie chodzi o hormony?
Jednym słowem, jednoznacznie uważam, że jednoznacznie powinnaś pójść do
lekarza, a nie brać na własną rękę.

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-09-29 09:18:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sep 2005 11:05:04 +0200, in pl.rec.uroda "nicolla"
<n...@v...pl> wrote in
<3...@n...onet.pl>:

> [...]
>jak pisalam do lekarza nie mam kiedy pojsc bo praca...
>i w internecie tez nie znalazlam tych info..pytam moze ktos wie z autopsji

Gratuluję pomysłu. To nie są witaminy (które, źle stosowane, też mogą
zaszkodzić), tylko preparaty hormonalne. Tego się nie dobiera na oko,
bo nie na oko to działa.

Idź do lekarza. Do przychodni.

1. Data: 2005-09-29 09:18:45

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak pisalam do lekarza nie mam kiedy pojsc bo praca...
> i w internecie tez nie znalazlam tych info..pytam moze ktos wie z autopsji

Bardzo mądrze, bardzo. Antybiotyki też sama aplikujesz?

Po to antykoncepcja hormonalna jest na receptę, żeby iść do lekarza,
porozmawiać o stosowaniu, o wpływie na organizm, o wskazaniach i
przeciwwskazaniach. Ale widzę, że dla Ciebie ważne jest tylko czy dobrze na
piersi i włosy działa. Powodzenia
Agata

1. Data: 2005-09-29 09:24:07

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nicolla napisał(a):

> I nie piszcie zebym zapytala lekarza,pracuje i nie mam jak a na prywatnego
> mnie niestety nie stac.. ;(

Nicolla, pracujesz od 8-20 6 dni w tygodniu?
W wielu miastach można znaleźć ginekologów przyjmujących rano (właśnie
od 8, 8:30) jak i wieczorem (nawet o 21) i w ramach umowy z NFZ - trzeba
tylko popytać...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-09-29 09:40:19

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak pisalam do lekarza nie mam kiedy pojsc bo praca...
> i w internecie tez nie znalazlam tych info..pytam moze ktos wie z autopsji

oczywiscie urosną ci piersi do rozmiaru jaki chcesz a i wlosy,paznokcie
i skóra zrobie sie cudownie piekna ,jedrna a na dodatek wyobraz sobie
,ze w plastrach sa hormony i maja one dzialanie antykoncepcyjne wiec jak
widzisz plastry to cudowne witaminki dobre na wszytsko.

a kolejne plastry gdzie kupisz? na bazarku u ruskich?
mam nadzieje ,że po plastrach urosnie ci tez mózg.
p.

1. Data: 2005-09-29 09:40:32

Od: "nicolla" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisałaś, co w pigułkach ci szkodzi... Może właśnie chodzi o hormony?
> Jednym słowem, jednoznacznie uważam, że jednoznacznie powinnaś pójść do

ale co mam zrobic w przypadku kiedy odstawilam pigulki pol roku temu,bo bolala
mnie watroba i od tego czasu wylecialo mi 50% wlosow ;( i skora mi sie
blyszczy, na lekarza prywatnego nie mam pieniazkow a do przychodni nie moge
isc bo nie zwolni mnie w zyciu pracodawca z pracy? ;(

Aptekarka i lekarz znajomy powiedzieli mi zeby przerzucic sie na plastry,ze sa
zdrowsze i nie szkodza na watrobe.

1. Data: 2005-09-29 09:42:13

Od: "nicolla" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. A lekarz ginekolog i tak zawsze dobieral mi igulki wg swojego
widzimisie..tyle razy dostalam juz nie takie...to byla metoda prob i
bledow...oni nie robia zadnych badan (przynajmniej w moim przypadku)
dobierajac pigulki) ;(

[sprzedam]kurtka skóra brązowa 36-38 cieniowana
Szukam maseczki nawilzajacej
Kroj spodnicy-pomocy
[gdzie we Wrocku] Seria CALMA HLC by Ziaja
Muzyka do cwiczen aerobowych