ladny wyglad i macierzynstwo

1. Data: 2005-08-01 19:56:47

Temat: ladny wyglad i macierzynstwo
Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co robic, by bedac mloda matka blizniakow, zachowac swiezosc, ladna
cere.Jak dobrze wygladac przy zbyt malej ilosci snu, poddenerwowaniu,
ciagle towarzyszacym mi, i braku czasu.CZy da sie pogodzic trud
wychowania wiekszej ilosci dzieci, z dobrym wygladem.?
w jaki spsob zadbac o sibie, by dobrze wygladac, nie majac na to czasu?

Pozdrowienia
celesta

1. Data: 2005-08-02 08:47:23

Temat: Re: ladny wyglad i macierzynstwo
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "celesta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wychowania wiekszej ilosci dzieci, z dobrym wygladem.?
> w jaki spsob zadbac o sibie, by dobrze wygladac, nie majac na to czasu?

Koniecznie zagonic Tatusia blizniakow do pomocy i przestac myslec ze "sama
zrobie szybciej, lepiej, dokladnie a beze mnie swiat sie zawali". Znalezc
czas tylko i wylacznie dla siebie, i w tym czasie robic to co sie lubi
(sport, spanie, spacery. czytanie, zakupy, spotkania) i to przynajmniej 3x w
tygodniu. Znalezc zdrowy dystans do mycia, sprzatania i prasowania.
Pamietac ze ta "orka na ugorze" za kilka lat bedzie tylko wspomnieniem :-)

pozdrawiam
Iwona (tez mama, choc nie blizniakow)

1. Data: 2005-08-02 16:19:28

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona W. napisał(a):
> [...]
> tygodniu. Znalezc zdrowy dystans do mycia, sprzatania i prasowania.
> Pamietac ze ta "orka na ugorze" za kilka lat bedzie tylko wspomnieniem :-)

dzieki mysle ze masz racje
pozdrawiam
celesta

Factory w Ursusie [w zasadzie OT]
dobra kosmetyczka
Samoopalacz z Body Shopu
Sukienka bez ramiączek - pytanie
moje zdanie: Salon Fryzjerski Lovely Look w Gdańskim Auchan