lakier do paznokci

1. Data: 2003-03-05 13:13:59

Temat: lakier do paznokci
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich firm używacie lakiery do paznokci? Który waszym zdaniem jest
najlepszy? I gdzie trzymacie swoje lakiery ?

AGA

1. Data: 2003-03-05 16:12:59

Temat: Odp: lakier do paznokci
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja generalnie używam lakierów inglota ze względu na cenę, ale jak chce kupić
cos lepszego to kupuje isadory świetnie się trzymają i nie odpryskują a przy
tym i cena nie zwala z nóg ja kupiłam ostatnio w kolorze śliwki za 21 zł, tr
zymam w łazience bo w lodowce się psują wbrew powszechnej opinii ze powinno
się je trzymać w chłodnym miejscu.
Aga
Użytkownik edward u <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:b44t6s$3fl$...@a...dialog.net.pl...

1. Data: 2003-03-05 18:51:25

Temat: Re: lakier do paznokci
Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie w zupelnosci z przedmowczynia:) albo inglot albo isadora:)

1. Data: 2003-03-06 15:14:00

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakich firm używacie lakiery do paznokci? Który waszym zdaniem jest
> najlepszy? I gdzie trzymacie swoje lakiery ?

*ja uzywam SALLY HANSEN super shine
dzialaja wzmanijaco na paznokcie i jest jakosciowo bardzo dobry ,przed
nakladanie kolorowych lakierow zawsze nakladam bezbarwcy ,bo zapobiega to
przebarwianiu plytek paznokci
elais

1. Data: 2003-03-06 16:57:12

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio tylko Alessandro! Dla mnie odkrycie na miarę kosmetycznego
Oscara!
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

Re: lakier do paznokci