lakier do podłóg

1. Data: 2007-05-07 17:48:08

Temat: lakier do podłóg
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy możecie mi polecić dobry lakier do podłóg?

Mam złe doświadczenia z ekologicznym (starł się po 5 latach niemal zupełnie,
już po roku było widac przetarte miejsca) i tym razem jestem zdecydowana na
chemiczny (jak najbardziej śmierdzący ;)).

Który jest najtrwalszy? Czy możecie polecić jakieś konkretne marki?
Oczywiście, podłogi będą przedtem cyklinowane.

Czy macie namiary na jakieś sprawdzone firmy do cyklinowania i lakierowania
podłóg z Warszawy? Znalazłam MERANTI na Niedzielskiego (Mała Bartycka) - czy
jest to firma godna zaufania?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2007-05-07 18:20:44

Temat: Re: lakier do podłóg
Od: j...@p...eu szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 19:48, "Sylwia" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
> podłóg z Warszawy? Znalazłam MERANTI na Niedzielskiego (Mała Bartycka) - czy

Witam serdecznie,

Pytanie to proponowałbym zadać na forum parkieciarskim, tam uzyska
Pani fachową odpowiedź, gdyż na pytania odpowiadają ludzie z branży i
rzeczoznawcy.
Zapraszam na http://www.parkieciarz.eu

Pozdrawiam,
Jarek

3. Data: 2007-05-08 16:07:01

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ja mam wymalowane caponem i 3x harclakiem(nie wiem czy tak sie pisze) z
połyskiem cena około 27 zł za chyba 0.8l

4. Data: 2007-05-10 08:51:57

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najtrwalsze są lakiery poliuretanowe dwuskładnikowe.
Ta firma istnieje już wiele lat, nie robiłem nimi, ale kupowałem jakieś komponenty,
wydają się fachowi.
Sprzedają m.in. Bomi, który ma różne wersje, m.in. taką do obszarów o podwyższonym
ruchu.
Ale lakier to nie gres, zauważ, że nawet terakota się ściera z wierchu.
Markowa firma to także Loba.
Parkieciarze nie lubią PU2K, bo smierdzą okrutnie podczas roboty i można się zatruc
oparami, więc chocby z tego powodu
moga polecac lakiery "wodne".
JaC

> Który jest najtrwalszy?
> Znalazłam MERANTI na Niedzielskiego (Mała Bartycka) - czy jest to firma godna
zaufania?

Poznan, Grunwald - sprzedam mieszkanie
glazura polcolorit sole verde
plytki gresowe - kilka pyta n